Heb vanavond mijn eerste cursusavond, en het is niet te geloven word zenuwachtig.
hahah, jij bent maf,
Maarruh ik heb mijn auto gewoon op de parkeerplaats gezet vlak bij de in gang.
het is er wel smal hoor, maar als iedereen de auto schuin zet dan lukt het wel…
wel op tijd er zijn….anders sta je idd. met je voorkantje in het kanaal, hahaha
maar volgens mij typ ik dit berichtje nu te laat en ben je er al…maakt niet uit, je vindt het wel.
ben benieuwd hoe het was.
Hallo allemaal,
Nou we zijn in een groep geplaatst van 5 personen (zij hoeven nog maar 2 maanden ongeveer), dus zij hebben een docente en wij ik en nog een nieuw meisje (ja we zijn lekker met zijn 2-en) hebben ook een docente.
Gister deden we heel veel theorie, dacht dus even weer dat ik op de middelbare school zat.
Nu kan ik best goed leren (deurwaarder-universiteit) maar dat was veel anders als gister.
Ze zei dat we volgende week een toets krijgen over de theorie die we gister moesten lezen en met haar hebben doorgenomen. Daarna hebben we praktijk, anders vond ze het een beetje te saai worden (gelijk heeft ze).
Als ik zie wat die andere meiden al deden, en die zijn nog maar vanaf september bezig. We zullen zien hoe ik het doen.
Zenuwachtig hoefde ik dus niet te zijn maar het is wel even weer wennen.
Hou jullie op de hoogte hoor. Hoop dat ik sommige van jullie ook een keer ga ontmoeten, want volgens mij kent een groepje hier elkaar persoonlijk. Erg leuk!!!!
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?