sieraden

• gerda

haii

hebben jullie ook bijverkoop in jullie salon? sieraden of horloges, zo ja waar bestellen jullie die??

greetzz

• Bijoux

IHoi

Ik verkoop er sieraden bij. Die worden door mijn vriendin gemaakt.

Groetjes

• yvon KvK

Ik verkoop in mijn salon en ik heb een webshop voor sieraden. Ik koop in, in het trade centre in utrecht.

groetjes yvon

• Sabine

Ik heb ook een tijdje sieraden gekocht (en verkocht in mijn salon) maar in de jaarbeurs in Utrecht kom je ook geweldig leuke dingen tegen. (beatrixhal)

Als je een kamer van koophandel hebt, of je mag van die van iemand anders gebruik maken, dan is dat zeker een aanrader. Verdieping 6 is elke maandag open en dan heb je daarnaast nog de voorjaarsbeirs en najaarsbeurs. Zit echt van alles bij, van strass tot hout tot strak tot sierlijk.

Neem wel een dikke portemonee mee :) want alles is leuk je word echt gulzig daar :)

• Jacqueline

Moet je wel op je KvK inschrijving hebben staan dat je sieraden verkoopt anders kan je niet in Utrecht kopen.

• Sabine

Ik heb het er ook niet bij staan en ze vragen er bij mij nooit om.

Ik zit in het kappersgebeuren en mag daar zo kopen. goed he :)

• NailsByMarlies

Je kan daar gewoon kopen zonder specifiek te vermelden in welke branche je actief bent, neven verkopen mag je hebben in een salon.

Groetjes marlies

• Esther kvk

ik maak zelf sieraden en die verkoop ik dus in mn salon.

heb er een speciale kast voor.

Esther

• gerda

bedankt voor de reacties, maar weet iemand misschien een leuke internet site waar je sieraden kan bestellen?

• yvon KvK

Groothandel of gewone webwinkel? :-)