Beurs???

• Marilyn

Hoi allemaal,

Kan iemand mij vertellen welke beursen er nog meer zijn behalve de beurs in Utrecht, mag ook eventueel in het buitenland.

Alvast bedankt

• nina

In Brussel is het rond de 20ste maart .

• yvon KvK

Hardenberg in mei, en rijswijk in oktober (dacht ik)

Groetjes Yvon

• Esther kvk

je hebt ook nog estekia lente geloof ik, dat is in duitsland.

als je bent aangesloten bij het nagelgilde, dan kan je een reisje hierheen boeken.

gaat er iemand trouwens mee met de nagelgilde bus??? hahahaha

ben er nog nooit geweest.

Esther

• yvon KvK

Nagelgildebus?????? Ik ben lid, maar hier weet ik niets van?????

gr. Yvon

• Esther kvk

Hai Yvon,

op hun site bij agenda staat het erop.

was ff benieuwd. heb jij ook nog zo weinig gehoord over het nagelgilde?

ou het wel prettig vinden als je een beetje op de hoogte wordt gehouden van alle ontwikkelingen.

misschien is een mailtje wel op zijn plaats? denk dat ik dat maar even ga doen.

betaal niet voor niks lidmaatschap.

Esther

• yvon KvK

Hoi Esther

ben ik nou zo blond of zie ik het echt niet staan, ik heb toch echt www.nagelgilde.nl

Maar dat is nog telkens het zelfde als voor de beurs van Utrecht (september) Dus daar gebeurd ook al niets en ik heb ook helemaal niets meer van ze gehoord. Ik wil ze dolgraag een kans geven om op te starten maar dan moet er toich wel wat gaan gebeuren lijkt mij….toch???

gr. Yvon

• yvon KvK

Hoi Esther

Ik ben is gaan zoeken bij Google en wat blijkt ik had een oude verwijzing bij mijn favorieten staan, wel raar maar ik heb de nieuwe site gevonden( ga hem nu even lezen).

groetjes yvon

• Christel

Volgende week is er een beurs in Kalkar in Duitsland. 17 en 18 januari.

Dit is hun site http://kernwasser-wunderland.de. Het is de eerste keer dat hun dit organiseren dus ik weet of het een leuke beurs wordt.

Christel