Nieuwe site voor nagelstylistes www.profinails.eigenstart.nl een zeer goed initiatief en ik denk dat wij nagelstylistes daar erg blij mee zijn! Geen frotters meer die gratis reclame krijgen en nu weet de klant zeker dat het goed is!
Hoi Lotte
Dank je wel voor de tip, ik sta er al op!
Ik moest er af bij de beauty-nagelverzorgingspagina, omdat ik voor 98% nagelstyliste ben en voor 2% nog andere dingen daarnaast doe zoals,
nagel- kinderfeestjes, manicure-workshops, voetverzorging, wimperverlenging enz. en verkoop van sieraden wat overigens een bijzaak is het meeste verkoop ik net als zo vele meiden hier als bij-artikel in de salon.
Dus ik ben wel blij met een nieuwe pagina………..
nogmaals bedankt!
groetjes Yvon
Ik dacht laat ik dat dan eens even uit testen omdat ikzelf nog studerende ben voor nagelstyliste en vroeg of ze dan alleen mijn telefoonnummer wilde plaatsen. Ik kreeg direct een mailtje terug dat dit wel mogelijk was als ik een kopie van mijn diploma toe stuurde. Die heb ik natuurlijk nog niet en ik mailde terug dat dit een test was. Misschien erg lullig maar goed.
Meteen kreeg ik een mailtje terug dat dat alleen maar goed was en dat als ze het niet vertrouwen een kopie vragen en doen ze daar moeilijk over dan krijgen ze geen link, simpel als dat! Erg goed.
Ik wilde even zeggen dat ik blij ben met de supersnelle reactie die je terug krijgt en de vriendelijkheid waarmee dat gedaan wordt! Super!
Verder hoop ik dat het een goed gevulde site gaat worden want dat kunnen we wel gebruiken met alleen erkende nagelstylistes. Dus voor alle nagelstylistes die erkend zijn meld je even aan dan wordt een goede daad ook beloond!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?