steentje en witte boord

• lindsay

wanneer kun je het beste een steentje plaaten bij gel en het witte boordje hoe doe je dat het best????

groetjes en alvast bedankt

• Artistik

Leg eens uit wat je nou precies bedoeld?

• lindsay

hoe kun je het beste een french met gel zetten?

en wanneer plaats je het beste een steentje? bij de laatste laag of…?

sorry dat het zo onduidelijk was

• mirjam kvk

Volgens mij bedoelt ze wanneer je steentjes gebruikt , voor of na de gel,

ik denk dat dit spraak verwarring is, lindsay bedoeld het witte randje denk ik, dat vind ik nou zo charmant aan onze zuiderburen, want zo te zien staat er achter het adres .be

Als dit niet zo is Lindsay, dan alvast sorry de snorry,hahahaha

Groetjes Mirjam

nu heeft ze nog geen antwoord, maar dat moet iemand die gel doet maar ff uitleggen, ik doe alleen acryl…

• mirjam kvk

ah, dat gaat lekker langs elkaar………

maar het is duidelijk, wie weet het???

hihi

• NailsByMarlies

Ik zet meestal het steentje vast met een drupje tip bond en werk de nagel dan verder af met een hele dune glansgel die ik om het steentje heet trek, zo blijft ie goed vast zitten.

Mocht je nou geen dunne top gel hebben, dan leg je het steentje in de laag topgel vast, stevig genoeg, alles wat je erover heen smeert zeg maar neemt de glans weg en dat is zonde van het steentje.

suc6 Marlies

• Nin@

Ik zet hem in de laatste laag gel, dit kan de glansgel zijn, maar ik heb ook een buildergel clear die na cleaning ook glanst, is nét even wat steviger.

Heel miniscuul klein bolletje en daar meteen steentje in, onder de lamp en dan vloeit de gel mooi uit en steentje zit muurvast.

Heb het ook wel eens met lijm geprobeerd, maar dat blijf je een beetje zien vind ik.

Groetjes,

Nin@

• Danielle, Bisjoe4joe

Idd in de laatste gellaag…. Het is niet aan te raden om m dieper te leggen, dan krijgt t steentje n beeeeeetje rare vorm. De gel vloeit er dan ook niet zo mooi omheen…

Groetjes, Daan

• mirjam kvk

Hoi,

normaal doe ik het ook met lijm, maar vanmorgen heb ik een mevr. gehad en daar heb ik ze ook met een beetje gel geplakt, dit was voor mij een expirimentje en dat kreeg ze van mij, omdat ik dat nog nooit gedaan had, …ben benieuwd hoe het zich houdt……

groetjs Mirjam