yvon, beurs duitsland

• Esther kvk

Hoi Yvon,

Heb je het nog gevonden bij het Nagelgilde? Het staat bij activiteitenkalender

Je kunt met een georganiseedr “reisje” naar de beurs in Duitsland.

Is dus niet esthetika, maar die andere uhhhhh, kom er ff niet op.

Lijkt me best gaaf, normaal doe je dat niet zo snel ff met de auto naar duitsland.

Heb je de profnail al? Heb m net uitgepakt en ga zo ff het stukje lezen over Heidi die de eerste erkende styliste is. En door het nagelgilde als ik het zo snel ff heb begrepen.

Daar moeten we meer van weten, want daar ben je toch lid voor?

Esther

• yvon KvK

Hoi Esther

Ik heb het gevonden, maar die beurs is ook al in maart. Dus wel heftig allemaal, jammer dat die beurs zo dicht op de beurs qua datum van Utrecht ligt.

Wel raar trouwens dat je niet een uitnodiging krijgt van het nagelgilde persoonlijk, nu moet ik het hier lezen en via de website. Eigenlijk vind ik dat de mensen die lid zijn al een uitnodiging hadden moeten hebben via de post of email.

Ik heb de profnail al wel doorgebladerd maar nog verder geen tijd gehad om hem te lezen. Ook van dat stukje was het leuk geweest dat men toch iets meer daar van laat weten door het nagelgilde. Wie weet komt het allemaal nog dat we wat meer persoonlijk op de hoogte gehouden worden:-)

groetjes yvon

• Esther kvk

ik heb toevallig een mail gestuurd vanavond.

met wat vragen van mijn kant ook over de erkenning, maar ook over het op de hoogte houden van nieuws. misschien is een nieuwsbrief een idee.

op de site staat ook niet heel veel.

heb net nog zitten bladeren, maar volgens mij moet je je apart opgeven voor erkenning a 150 euro en dan krijg je dus iemand die langskomt in je salon etc. en als je dan aan eisen voldoet, heb je hetzelfde verhaal als die heidi uit de profnail.

ik wacht de email terug af en anders stuur ik m wel ff naar je door.

misschien voor jou ook informatief!

Esther

• yvon KvK

Ja volgens mij moet er inderdaad voor erkenning nog eens 150,00 tegen aan. Plus moet je echt aan bepaalde eisen voldoen zoals al die verzekeringen, ik heb nu alleen aansprakelijkheid. En het examen moet opnieuw gedaan worden, ik ben zelf geen gel-ler (wel geleerd hoor), doe alles acryl, wel heb ik ook uv-acryl gedaan. Maar je moet 2 soorten applicatie doen dus zal ik waarschijnlijk even een opfriscursus gel moeten doen ofzo. Ik heb mijn landelijk gedaan met Acryl.

Ik ben voorlopig nog met een heleboel andere cursussen bezig, en dat wil ik eerst allemaal afsluiten voordat ik dit weer ga doen. Maar mijn email is info@4evernails.nl

als je me persoonlijk mail wilt sturen hierover, lief van je dat je aan me denkt trouwens:-)

groetjes Yvon

• Esther kvk

ik heb gelezen dat je 2 technieken moet doen. jij doet acryl en nailart

dat is al genoeg blijkt. ergens belachelijk, want iemand die nagels zet en er een piercing bijv. bijzet is ook met 2 dingen bezig, maargoed ik heb het niet verzonnen.

ik ga me eens verder verdiepen erin.

bij mij in de buurt zit een styliste (een van de groteren in de nagelwereld) die dus echt fel tegen erkenning is.

zij vindt het belachelijk, uiteindelijk kiest de klant voor de erkende styliste. zit wat in op zich, alleen denk ik dat je met een aantekening plus er verder door kan komen. het spreekt klanten denk ik wel aan.

nou goed we zien het allemaal wel. ik ga zo lekker in mn bedje de prof lezen. zalig.

voor mij is het nu weekend.

yvon, als ik een mail ontvang, hoor je weer van me.

ga je nog naar utrecht? en ga je nog meedoen aan een wedstrijd?

ik wel. ben er nog niet uit welke van de 2, maar dat komt wel.

Esther

• Esther kvk

Yvon,

je moet je aanmelden bij de stichting erkenning/certificatie en dan krijg je hetzelfde als het verhaal van heidi dus

dus ja, maar eens over denken he.

ga je nog naar de beurs?

Esther