DANIELLE

  • Lokje

    Hij is prachtig. Klopt het dat je deze foto ook op je site hebt staan.

    En Esther, je staat er prachtig op. ( Dat ben jij toch. Ik heb het bij behorende stukje nog niet kunnen vinden. )

    Groetjes,

  • Esther kvk

    je bedoelt dat ik dat ben op de foto van de cover??? haha nee hoor dat ben ik niet.

    dat is een vriendin van Danielle uit Curacao.

    sta wel in de vorige profnail heel klein op de foto van de nationale nagelcompetitie van BT.

    maare… lange tijd niet gesproken joh Lokje! alles goed met je?

    Esther

  • Lokje

    Ik dacht toch echt dat jij dat was.

    Met mij gaat het uitstekend. Zit nog steeds midden in een gigantise verbouwing ( denk toch dat verhuizen een betere optie was geweest)

    Maar ik lees hier nog wel altijd mee hoor. Ik reageer alleen eigenlijk nooit meer om dat ik me ergerde aan die eindeloze, nutteloze topics. En heb dus besloten om daar niet meer op te reageren. Vaak word het verkeerd gelezen en ontstaat er weer een discussie van nix.

    Maar ik kom eigelijk elke dag nog wel ff langs wippen.

    Met jou ook alles goed?

  • Leenepeen

    LLLLLoooooooooooookjeeeeeeeeeeeee :-)

    Heeeeeeeeeeeeeeee alles ok?

    Nou nog niet klaar met je verbouwing;-) Is je mannetje weer weg?

    Jammer dat je niet meer reageerd, maar dat doe ik bijna ook niet meer hoor, ben net als jij, elke dag even alles lezen, en niet reageren.

    Ik denk er het zelfde van als jij. Alleen net zoals nu, en die toppic van Daan, van die griet die iets knaps lulligs had gezegd over haar schatje ( Tara ).

    Maar voor de rest is het mij wel ok!

    Groetjesssssssssssssssss,

    Leenepeen ;-)

  • Lokje

    Heeeeeee, Leentje.

    Idd nog niet klaar. Het duurt hier nog langer dan de Delta Werken.

    En ja hij is net weer weg. Dus heb ik s'avonds de comp weer tot mijn beschikking.

    Maar de buitenkant is zo goed als klaar en we zijn nu dus druk binnen bezig. Aangezien mijn wederhelft alles zelf wil doen ( dus zonder aannemer of Beun de Haas) heeft het nogal een tijd geduurd voor dat alles stond. Hij heeft een compleet nieuw huis tegen en op onze bestaande woning gezet. En ja Lachen, hij heeft alweer een nieuwe bouwtekening in zijn hoofd, voor als hij klaar is.

    Ach, heeft ie wat te doen. Ondertussen kan ik wel gillen. Maar eerlijk is eerlijk, het wordt prachtig.

    groetjes, Lokje

  • Danielle, Bisjoe4joe

    Hi Lokje!

    ThanX! Ja, deze staat ook op mijn site… Toen ik hoorde dat ik gewonnen had, heeft Sabien gelijk weer mijn site veranderd. (En we waren pas 3 jaar aan t brainstormen hoe hij nou moest worden… :-) )

    Tis nie Esther! Was t maar waar, dat zou betekenen dat we elkaar ietsie vaker zagen he Es? Het is idd Margo, een vriendin van hier. Hieronder ziej e haar ook, we hebben wat foto's geknipt voor we een goede hadden waar we allebei tevreden over waren…. Veel bekijks op t strand, en wij maar knip knip! Haha! (Net doen of t voor de Beaumonde is natuurlijk! :-) )

    Wel jammer hoor, dat ie op t jaaroverzicht staat…. Nix geen verhaaltje erbij zoals er normaal op de 1e bladzijde staat… Maargoed, toch blij!

    Groetjes, Daan

  • Sabine

    Daan wel eerlijk blijven het was 3 en een hallf jaar he? hahahahaha :D

    Moet om je lachen tut.

    Mooie foto weer van Margo!

    Ga zo door Daan! Je maakt het steeds mooier!

  • Anna

    Mijn complimenten hoor Danielle!

    Erg mooie foto in de profnail! :)

    Groetjes Anna

  • Leenepeen

    Haaaaaaj die haaaaj Lokje,

    Leuk dat ik weer eens wat hoor van je;-) Ik zat zo af en toe weleens aan je te denken, zo van : hoe zou het nu met Lokje gaan, en ………………………zou ze al helemaal aan kant zijn? Maar nee, dat is het dus nog niet. Joh, maakt niet uit, het is alleen jammer dat je manneke zou vaak en lang en vaak weg is, anders was je huis allang klaar geweest. Maarja, het is nu eenmaal niet anders.

    Hoe gaat het nu met je allergie? heb je er nog veel last van? Of ben je inmiddels overgegaan naar gel?

    Liefs,

    Leentje.

  • Lokje

    Met de allergie is het nog steeds hetzelfde. Het wordt eigenlijk steeds erger. Dus overgaan op alleen gel is ook geen optie. Ik kwam er verleden week achter dat ik nu zelfs al allergie's reageer op BEHANGLIJM. is het niet om te gillen.

    Maar ik heb nu voor het nagelen super handschoenen. En dat scheelt echt heel veel. Ik moet alleen niet vergeten om ongeveer om de 3 kwartier de handschoenen te vervangen.

    lieve groetjes , Lokje