Er is er 1 jarig hoera hoera....

• Danielle, Bisjoe4joe

Hee AM!

Ik woon op Grote Berg, 5 minuten van Hato airport…. Stuur haar maar langs!

(Op 1 voorwaarde…. Wil ze nailart??? Hihi! NIEMAND wil hier nailart terwijl ik echt dacht dat ik niet anders zou doen hier! :-) French… French…. French….. ZUCHT!)

Groetjes, Daan

• Daniella

Hee DANIELLE JAMMER dat je nog niemand heb die nailart wil.Aangezien de meeste donkere vrouwen alleen ,maar nailart dragen.Ik heb foto,s gezien van carnaval op cura en ze dragen bijna allemaal lange nailart nagels.Het bijna carnaval en dat is de perfecte tijd om je bekent de maken kwa nailart.Heb je voorbeelden in je studio draag je zelf nailart op je nagels?.Ik zelf draag altijd nailart de gekste dingen mensen zien het en willen dat ook. Ze zouden er zelf anders nooit op komen wat allemaal mogelijk is.En vergeet de voeten niet daar kan je je ook op uitleven.Groetjes daniella

• Nashendra

Hoi Danielle,

Niemand een nailart??? Dan heb je zeker geen donkere vrouwen als klanten.Ik zag tijdens mijn vakantie daar geen enkele donkere vrouwen zonder nailart.Ik weet niet of je al een advertentie in de kranten heb gezet.Dat kan je bij “Ultimo Noticia” en “Extra” doen.

Ik woon daar al 11 jaar niet meer,maar volgens mij worden die twee het meest verkocht.Misschien kan je door die advertenties donkere klanten binnenkrijgen.

Groetjes,Nashendra

• am

hieperdepiep

Nee zij is echt een fanatieke nailart fan!!!!

Kan niet gek genoeg zijn, ik ga het even doormailen naar haar…ben benieuwd

Het was alleen erg moeilijk zonder nagels zei ze. Het is de eerste x sinds 3 jaar dat ze geen kunstnagels meer had. En ze scheurde natuurlijk gelijk allemaal. Dus misschien is dit een optie

Ik hou je op de hoogte

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

gefeliciteerd en ik ben over morgen jarig maar dan blijft de deur dicht.

en die bikini whaaa die ligt diep in de kast hier in het koude holland. mazzel pik dat je bent

• Danielle, Bisjoe4joe

Hahaha! Jullie zijn allemaal welkom hoor! En t is natuurlijk niet allemaal zonneschijn hoor, er zijn ook best wat dingetjes niet leuk hier…. Uhhh…..

-Verse melk is moeilijk te krijgen (veel van die houdbare drap, en als er verse melk in t schap staat is t vaak al een week over datum…)

-Douchen, je afdrogen, en je vervolgens zo rotzweten dat je gelijk weer terug de douche onder kunt!

-Stoelen zoeken voor bij je nieuwe eettafel en weten dat ze bij Ikea 100x goedkoper zijn dan alles wat je hier vindt….

-Een kast vol met stoere kleren voor Tara maar door de hitte draagt ze alleen maar rompers….

-Weten dat de mode in Nederland nu zooooo leuk is met die laarzen enzo, maar door de warmte draag je alleen flubber jurkjes….

Zo, heb ff wat ‘nadelen’ uit mijn mouw geschud. Dat maakt t al een stuk draaglijker he? :-)

En over die nailart…. Ik heb tot nu toe alleen maar ‘makamba’s' ja…… Helaas! Ik denk dat ik toch een beetje te duur ben om Antillianen aan te trekken. Vaak hebben die wel een nichtje, zusje, buurvrouw die nagels zet en daar kan ik qua prijs niet tegenop boksen. Bedankt voor de tip over die kranten! Ik dacht al aan de Amigo, maar volgens mij wordt die ook meer door Nederlanders gelezen. Dus als jullie verder nog tips hebben om ook Antillianen zelf naar de salon te trekken dan zijn die welkom! Ben al druk papiaments aan t leren… Dacht dat dat ook wel handig was! Ik versta bijna alles, maar tis best eng om te praten! (uitspraak)

AYO!

Groetjes, Daan

• Lokje

Dan blijf ik toch maar gewoon in dit kouwe kikkerlandje