geurloos uv acryl

• am

hallo allemaal

Ik heb een vraagje: wie werkt er met geurloze acryl?

Ik heb alleen een acrylopleiding gevolgd en nu ben ik momenteel bezig met een pedicure opleiding. Dit is ivm de geur soms moeilijk te combineren. Daarom wil ik overstappen op gel of op acryl Uv geurloos. Nu weet ik dat ik gel moeilijk ZELF kan leren. is dan geurloze acryl een optie. Waar kan ik die kopen? alleen bij magnetic?

Omgeving Gorinchem,

Alvast bedankt!!!!!!

• Esther kvk

de uv acryl is geurloos, maar werkt qua opzetten ook wel beetje als acryl.

misschien is een gel module erbij ook een idee?

dan kan je beiden doen en heb je toch gel en acryl.

fie van magnetic is goed.

Esther

• Helga

Hoi,

Als je graag acryl blijft doen, dan kan ik je de geurloze liquid van Aurora nails aanraden.

Deze ruikt echt niet, en hard net als gewone liquid, je hoeft dus niet onder de lamp.

Groetjes Helga

• Ellen's Topnails

Jup, klopt helemaal wat Helga zegt, ik zou ook niet weten waarom je dan Gel erbij zou moeten gaan doen, als je Acryl doet en Acryl fijn vind werken, lekker bij Acryl houden zou ik zeggen.

De geurloze liquid van Aurora werkt idem als de reguliere Acrylvloeistof, wel iets droger werken en er blijft een klein plaklaagje achter dat je kan verwijderen met de buffer!

Veel succes.

Groetjes Ellen

• am

thankx

• Ellen's Topnails

Hihihi, zou kunnen als je in de buurt woont, ik doe helaas niet aan opsturen. Maar kijk eens bij Aurora op de site.

Groetjes En succes. Ellen