Sorry maar dit moet ik even kwijt, en wie weet leest degene om wie het gaat dit stukje wel mee. Bij ons in het dorp en omgeving zijn er nogal wat nagelstylistes die van thuis uit werken, ik ben er daar dus een van. Op deze manier is het natuurlijk niet zo heel makkelijk om aan klanten te komen maar het is in ieder geval niet onmogelijk. Zoals velen van jullie ook heb ik kaartjes in de supermarkten opgehangen. Ik heb er best veel moeite voor gedaan om leuke kaartjes te maken zodat ze ook opvallen. Het viel me op dat in twee supermarkten de kaartjes meteen weer weg waren. In het begin vond ik dat reuze spannend want ik dacht dat ze door geinteresseerden mee waren genomen. Nu hoorde ik vorige week een heel vervelend verhaal. In een van die supermarkten werkt een meisje dat ook een opleiding heeft gedaan tot nagelstyliste en ook zij hangt daar natuurlijk haar kaartjes op. Zij had al een aantal keren gezien dat iemand kaartjes mee nam maar ook zij kreeg daarop nooit een reactie. Ze besloot daar eens een beetje op te letten en wat bleek nou. Een van de andere nagelstylistes in het dorp gaat langs de supermarkten om daar de kaartjes van de anderen weg te halen.
Dames als je op deze manier aan je klanten moet zien te komen ben je toch wel héél triest bezig of niet dan. Dat meisje heeft haar er op aangesproken en toen kwam ze met allerlei smoesjes. Nu had ik van de week ook weer kaartjes in de super opgehangen en ze waren weer in no time verdwenen. Ik vind dit zo ontzettend kinderachtig. Ik zet alleen gel en als er iemand belt die acryl wil verwijs ik ze zelfs naar iemand anders in het dorp. Je kunt elkaar daar toch bij helpen.
Dit is wel een lang berichtje geworden, maar ik moest dit echt even kwijt en ik hoop dat ze mee leest en zich ook aangesproken voelt.