Collega die schijnbaar geen concurentie duldt!!

• NailsByMarlies

En met alle respect Sabine, ik wil onder geen beding adverteren op marktplaats.

Dit bv omdat je dan vaak een bepaald publiek trekt dat ik liever niet in de salon krijg, en er al zoveel stlyliste's opstaan.

Groetjes Marlies

• Sabine

Geeft niks Marlies :)

• elly k.v.k.

Is het geen idee om èèn van de kassieres een mooie set nagels (eventueel tegen reductie) te zetten? dat “visite kaartje” kunnen ze moeilijk meenemen, en is de beste reclame die er is!

Laat je niet gek maken door iemand die schijnbaar erg onzeker is over haar eigen kunnen en die op deze manier probeert “gezonde” concurentie weg te werken….

Succes!!

greetz, Elly

www.nailart-online.com

• Danielle, Bisjoe4joe

Nah… Swissie!

Wat erg zeg…. Ben toch bang dat dit geen roddel is maar dat dit soort dingen gewoon gebeuren…. Terwijl het zoooooo weinig zin heeft! Ik krijg 90% van mijn nieuwe klanten door mond op mond reclame. Kheb in Limburg om de week in de krant gestaan met een joekel van een advertentie… Als ik met de klant aan t kletsen was en ik vertelde dat ik in t Brachter Bleadje stond waren ze soms echt verbaasd! “O?? Die lees ik elke week maar kheb je nog nooit gezien??” Denk dat dit ook wel weer afhankelijk is van welke stad/dorp….

In ieder geval, don't worry! Zorg dat je zulke gruwelijk mooie nagels maakt dat iedereen vraagt door welke geweldige styliste je die hebt laten doen! (En dan snel een visite kaartje in de handen duwen…)

Groetjes, Daan

• Yvonne

Website werkt het beste merk ik. Adverteren of folderen vind ik vaak weinig opleveren. Mensen kijken in telefoongids of Gouden Gids en dan kunnen ze doorlinken naar je Website. Trouwens…. ik vind dat er veel van jullie zijn met heel mooie sites.

• Esther kvk

ik raad een website en een advertentie in de gouden gids aan, echt!

ik heb dat ook en merk dat ik daar, en van mond tot mond reclame mijn klanten vandaan haal.

een advertentie in de wijkkrant of flyers hier in de buurt hebben niet veel opgeleverd.

Esther

• Swissie

Dames bedankt voor al jullie berichtjes en jullie tips. Ik ben al bezig met een website en zal er voor zorgen dat hij zo snel mogelijk op internet staat!!

• Ano

Hoi collega,

Toen ik deze topic las, wist ik meteen waar deze tip vandaan kwam. Nou, meid ik heb t met je te doen.,Ik vind SAMENWERKING SUPER BELANGRIJK! En wat heb je er aan om in elkaars haren te vliegen. Is die andere “collega” (ze is eigenlijk het woord niet waard) dan zooo bang dat jij eventueel haar klantjes zou kunnen inpikken? Dat slaat toch nergens op als je met zón gedachte rondloopt zoals die meid die in die supermarkt werkt en daarbij een ruimte huurt waarin ze een aantal uren nagelt. Helaas weet ik wie ze is, jammer dat zij het zo niet ziet…

Gewoon volhouden, je komt er wel. Anders bel haar eens een keer op dat ze met zulk soort akties eens KAPT! Succes gewenst!:)

• Anna

Ik heb ook eens een advertentie opgehangen maar die was een dag later al weg en heb geen reacties gehad dus die is waarschijnlijk ook weggehaald…

Erg jammer van die personen, maar ja.. het gebeurt wel…

• Susanne allround

Ik heb ook precies het zelfde gehad in sittard. Ok bij de supermarkt Echt flauw, maar ja, het gebeurt nou eenmaal