Vind t zoooo jammer....

• Danielle, Bisjoe4joe

Dat alleen mijn naam ff snel is vermeld op dat jaaroverzicht! Heb net de profnail binnen… Tis dat je t weet, anders lees je er zo overheen! Ik lees altijd die coverstory dus had me gewoon leuk geleken erin te staan! Ach, kheb gewonnen en daar gaat t om toch? (Al vond ik mijn foto mooier dan de cover van t blad deze maand!!!! OZO! Sorry, moest t ff kwijt!! :-) )

Groetjes, Daan

• mirjam kvk

die op de cover is toch ook van jou??

Of alleen die andere ,die ook op je web-site staat??

Er staat een stukje bij geschreven of is dat van een andere danielle??

• christinebynails

nou daan dat vond ik nou ook, maar dacht zal wel aan mij leggen voordat ik iemand beledigd.

groetjes van christinebynailsDanielle, Bisjoe4joe schreef:

>

> Dat alleen mijn naam ff snel is vermeld op dat jaaroverzicht!

> Heb net de profnail binnen… Tis dat je t weet, anders lees

> je er zo overheen! Ik lees altijd die coverstory dus had me

> gewoon leuk geleken erin te staan! Ach, kheb gewonnen en daar

> gaat t om toch? (Al vond ik mijn foto mooier dan de cover van

> t blad deze maand!!!! OZO! Sorry, moest t ff kwijt!! :-) )

>

> Groetjes, Daan

• Dani

Hallo Danielle ik was ook verbaast dat de foto niet op de cover staat.Nog zo iets raars op de voorkant staat airbrush dus ik denk jes ,want ik ben gek op airbrush sla ik het open staat er niks in over airbrush.Ik (grrr…)ze lopen daar te slapen bij profnail.Ik zou zo zelf een blad willen beginnen en denk dat ik het echt ga doen ook.Ga eerst info in winnen.groetjes dani

• Miranda

Hallo Danielle,

Ik zag jouw foto op de bijlage staan, ben jij dat eigenlijk zelf??

Die herkende ik omdat deze ook op jouw site staat, vandaar!

Groetjes Miranda

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi!

Nee, ik ben t niet zelf het is een vriendinnetje van me. Denken er meer vanwege de dreadjes! Hihi! Dat zijn gewoon mijn oude dreads aan n elastiekje geknoopt en hier 2 staartjes van gemaakt. We hebben de foto ook voor mijn site gebruikt…

Groetjes, Daan

• Beauty Thuis

Hoi Dani,

Hoe is het met je plannen om een eigen blad te beginnen??

Ik ben al drie jaar lid van de Prof Nail. Op een paar artikelen na is het elke keer hetzelfde vind ik. Ik lees 'm niet echt meer, een beetje bladeren, maar verder niet.

Jij had het in je reactie over een eigen blad beginnen. Daar heb ik in het verleden wel 's aan gedacht. Misschien leuk om juist met een groepje bevlogen mensen iets op te zetten? Mijn emailadres is: info@beautythuis.nl

Groetjes

Ellen