striper

• Anna

Hoihoi

Morgen krijg ik een klant voor een nieuwe set..

Ze heeft ergens een plaatje gezien met witte “kronkeltjes”…

Ik ga dus gewoon tips plakken, over de hele nagel een laag clear ipv. french.

Daarna wil ik met een witte striper dus witte kronkeltjes gaan maken op de top waar normaal een french zit…

Het kwastje is erg mooi dun, maar best lang..

Ik heb eens gehoord dat iemand het deed met een houten prikkertje..

Heeft iemand aub tips hoe ik dit het beste/mooiste kan doen?

Alvast bedankt! Groetjes Anna

• Esther kvk

zo'n kwastje is er echt voor gemaakt, dar krijg je een mooier resultaat mee als met een prikker.

Esther

• Anna

Ja ik weet dat het zo is gemaakt, maar ik vroeg me af of er een andere manier was omdat dat kwastje best wel “wiebelt”… Maar bedankt, ik ga het gewoon proberen met het kwastje! :)

Groetjes

• Esther kvk

is het een complete striper of heb je een losse kwast.

anders kun je evt. iets van de kwast afknippen, maar dan moet je hem wel schuin knippen zodat het puntje eraan blijft.

succes

Esther

• yvon KvK

Heel veel oefenen Anna, en laat je pink ergens op rusten.

Echt uiteindelijk lukt het wel!

succes!

groetjes yvon

• Bijoux

hoi hoi,

Wat ik heb geleerd met stripers (van magnetic,tijdens nailartcursus) is dat wanneer de kwastjes net iets te dik zijn, je ze iets smaller kan knippen. Dus bij het begin (steel) het kwastje uitdunnen. Niet teveel, anders streept hij niet meer. Werkt bij mij goed. Om recht te blijven gaan of een kronkel evenwijdig aan een andere te krijgen is inderdaad te zorgen dat je pink steun heeft en je adem even in houden(echt waar :)) wanneer je de striping trekt. Gaat 't echt super.

Succes

• Anna

Bedankt voor de tips!

Het is dus een kwastje, dus ik ga proberen om hem iets korter te maken..

Groetjes Anna

• Bijoux

Hoi Anna,

NIET!!!!!!! korter maken maar ik bedoel dunner. Vaak zijn de kwastjes te dik voor de dunne lijnen en als tip kreeg ik om het kwastje uit te dunnen.

Hoop dat ik de knipbeurt nog voor ben.

Groetjes

• Anna

Haha ja hoor! Ik begreep dat ie dunner moest toen ik wilde gaan knippen… Ik heb m dus DUNNER gemaakt ;)

Maar bedankt nog!!

Groetjes Anna

• RISHMA

HOI,

IK BEN TE LAAT, MAAR WIL JE WEL LATEN WETEN DAT ER OOK DUNNE PENSELEN ZIJN MET KORTE HAREN. DUS IDEAAL VOOR JOUW KRONKELTJES.

MISSCHIEN DAT JE HET DE VOLGENDE KEER KUNT GEBRUIKEN.

GROETJES

RISHMA