slagerij

• naamloos

ik werk in een slagerij en ik wil graag acryl nagels laten zetten. ik wil dan gewoon die frenche manicure nagels zonder glittertjes en steentjes en dingetjes, want dat mag dan niet. ik heb het gevraagd en opzich mag het wel, ik pak toch ook het meeste met zakjes enzo.

zijn er mensen hier die ook in een slagerij werken en ook met nepnagels werken en daar dus ervaring mee hebben ?

• morna

Ik heb een klant die ook in een slagerij werkt en het bevalt haar prima,ze heeft nu een half jaar acrylnagels en dat gaat goed.Ze heeft wel een natural look omdat dat moest van haar baas.

groetjes en veel plezier alvast met je nagels ,Morna

• Esther kvk

ik zou ze niet te lang houden, zodat er zo min mogelijk vuil onder kan komen.

dan moet het geen probleem zijn.

Esther

• Anna

Een vriendin van mij werkt ook in een slagerij en die heeft een kleine french manicure.. Ze heeft al langer als een jaar acrylnagels dus volgens mij heeft haar baas er geen problemen mee ;)

Succes! Groetjes Anna

• naamloos

bedankt allemaal voor jullie reactie !

want ik wil ze zooo graag en me baas is ook niet zo moeilijk en als ik er over nadenk valt het best mee met de hoevaak heid dat ik aan het vlees zit.

en ik wil ze ook kort hebben en ik werk maar 1x per week dus dat zal wel gaan !

dankjulliewel !

• Esther kvk

veel plezier met je aankomende set nagels haha.

Esther

• Lokje

ja veel plezier met je KUNSTNAGELS ( nepnagels verkopen ze bij de drogist)

• Esther kvk

;-) hahahaha

• natascha

hahahahahahahahahahaha

Veel plezier ermee!!!!!

groetjes Natascha

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik hoor wel vaak dat je dan meer kans op lucht hebt omdat je handen constant een beetje week zijn en ze heel vaak wast maar dat is niet bij iedereen dan ook gelijk zo.

Silvia