Heeft iemand wel eens gehoord van de fullwondercheque? Ik werd daar laatst over gebeld. En nu krijg ik informatie opgestuurd. Zie www.fullwonder.nl. Ik weet nooit wat ik van dit soort dingen moet denken. Een klant die de cheque aanschaft (via hun dus) ontvangt een cheque met een prachtige gids met alle kapsalons, schoonheidssalons, nagelsalons, zonnecentra die erbij aangesloten zitten. De cheque kost 75 euro. Nu voor 39,95. Indien ze 2 cheques bestellen kosten ze 49,95. Voor de salon betekent dit: dat de cheque recht geeft op een gratis kennismakingsbehandeling en het 2e en 3e bezoek een korting geeft van 7,50. De klant mag de cheque gebruiken bij al deze salons en centra. Dus de klant krijgt 4x een gratis behandeling, zij hoeven niet te kiezen! Het voordeel voor ons is volgens hun, dat het misschien klanten trekt. Een publiciteitsstunt voor ons dus. Hebben jullie hier ervaringen mee? (ik heb zelf een schoonheidssalon en doe niets met nagels, maar in feite hebben we dezelfde branche vandaar dat ik hier ook wel eens op het forum kijk)