french manicure

• hoi,hoi

hoi hoi

Ik heb even een vraagje over de french manicure, op mijn opleiding leer ik als je de wit rand aan wilt brengen iets verder dan de nature rand. zo dat je de uitgroei niet ziet. Doen jullie dat ook zo. En hoe zit het dan met de french tips.daar krijg je toch ook de uitgroei te zien? Je ziet best wel veel van die french tip op posters en foto's.

dankje voor jullie reactie alvast

• Anna

Ik heb inderdaad ook geleerd om een stukje verder te beginnen met de witte rand,omdat je anders (bijna) meteen de eigen nagel erdoor ziet..

En voor ik de opleiding begon ging ik ergens mijn nagels laten doen, en zij deed het ook een stukje verder..

Groetjes Anna

• Esther kvk

zoals Anna het zegt idd.

iets lager als de natuurlijke rand opzetten.

van de french tips ben ik geen fan.

Esther

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik gebruik geen french tips omdat ik ze niet mooi vind en ja ik zet wit ook iest verder terug zodat de klant er langer plezier van heeft en niet na 1 week al een uitgroei ziet.

Silvia

• hoi,hoi

hoi,hoi voor jullie reactie. vond ook french tips niks. Maar ik dacht misschien doen andere het anders idee's opdoen.

top groetjes

• Beauty Thuis

Hoi hoi hoi,

Ik ben juist helemaal dol op de witte tip. Ik heb er een die een prachtige smileline heeft. Het scheelt mij de ‘gewone’ tip wgvijlen. Ik zet de witte tip op en daarna kun je direct beginnen met een clear product. Hiermee zet ik een nieuwe set in een uur. Voordeel is ook dat alle smilies hetzelfde zijn.

Ook deze zet je iets hoger dan de rand vn de natuurlijke nagel. Drie weken later bij de nabehandeling dun vijlen en dan met wit en clear opnieuw opbouwen.

Groetjes,

Ellen

• yvon KvK

Welk merk gebruik je?

Ik zelf vind het nadeel dat ze zo mega wit zijn, en bij vele merken is er maar 1 soort bolling, terwijl er toch verschillende natuurlijke nagels zijn.

gr. yvon