Te koop 30 stripers van het merk SO EASY en stripers met pen en penseel.GLOEDNIEUW .Word alleen in zijn geheel verkocht of per 15st . PRIJS:140.50 euro INCL verzend .CONTACT: palmboom81@hotmail.com
Niet boos zijn dat ik dit vraag maar ik heb op internet een aanbieding gezien voor 38 nail stripers voor amper 50 euro van het merk Nail Stars. Deze verkoper heeft ook een website met on-line winkel officieel volledig vanaf 01-02-2006. Waar zit het grote verschil bij jouw aanbieding. Ik ken er totaal niets van maar het prijsverschil is wel groot.
EllyDani schreef:
>
> Te koop 30 stripers van het merk SO EASY en stripers met pen
> en penseel.GLOEDNIEUW .Word alleen in zijn geheel verkocht of
> per 15st . PRIJS:140.50 euro INCL verzend .CONTACT:
> palmboom81@hotmail.com
Hallo elly waarom zou ik boos worden.Het merk nailstars zeg me niets.Ik weet dus ook niet wat voor kwaliteit die stripers hebben.So easy stripers zijn een van de beste stripers op de markt en koste nieuw bijna 9 euro per stuk.De stripers worden veelvuldig gebruik door superstyliste zoals pepijn borrel .Deze stripers zijn splinter nieuw (heb ze Dubbel) en doe ze weg voor de helf van de prijs.En schat ik ben geen groothandel.Groothadels koop ze massaal in waar door ze minder betalen.Groetjes d
ik weet niet waar jullie de stripers vandaan halen maar bij florence in wijchen kosten de stripers van so easy 3,95 ex btw dus geen 10,50Dani schreef:
>
> Ze zijn op water basis gemaakt dus even schudde en klaar is
> kees.Ik heb stripers van 2 jaar oud en niks mis mee wel goed
> afsluiten net als met nagellak anders drogen ze uit.Groetjes
> dani
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?