frees-vraagjes

• nina

Hoi,

Ik ben aan het overwegen om een frees te kopen maar ik heb enkele vraagjes ik hoop dat er iemand even de tijd vind om ze te beantwoorden.

Hier komen ze …

1) Ik gebruik voor elke klant een persoonlijke vijl maar hoe doe je het dan als je een frees gebruikt?? voor elke klant een ander rolletje?

2) Wat zijn jullie ervaringen met een frees (moet ik ergens op letten ofzo?)

3) Gebruiken jullie enkel bij het wegvijlen van de oude gel/acryl of ook bij het gelijk vijlen van de tips?

Zo dat waren zowat mijn vragen, tips zijn altijd welkom.

Doei

• Artistik

Waar ik mijn frees voor gebruik is voor het bijvullen en het inkorten van de nagel tijdens het bijvullen. Per klant gebruik ik een nieuw schuurrolletje.

Een workshop voor frezen is bijna een must, je leert er veel van.

Succes

• miep

hoi,

ik ga woensdag mijn cursus elek. vijlen leren en ben zeer benieuwd naar hoe het werkt en of het ook sneller werkt :) en dan maar uit proberen he op me nailtrainer, ik laat me ervaringen wel weten.tis nl een duur apparaat en zou het zonde vinden als ik hem maar voor een paar dingen gebruik, vandaar me cursus….

gr miep

• NailsByMarlies

Ik gebruik de frees alleen voor het weghalen van de “oude” witte rand bij de nabehandeling, ik gebruik een carbite bitje dat je kan desinfecteren. Dus bij iedere klant is die weer keurig schoon, je kan ook met schuurrolletjes werken, alleen die zijn net als een vijl snel op en moet je gaan wisselen bij iedere klant. Ik gebruik de schuurrolletjes alleen om de curve er mooier in te frezen mocht de sjabloon niet zo mooi gezeten hebben.

Groetjes Marlies