Prof Nail gevraagd

• Elly

Ik ben op zoek naar oude Prof Nail uitgaven, ik heb nog maar pas een abonnement en ik zou graag de vorige uitgeven ook hebben. Misschien veel gevraagd maar is er iemand die ze voor een zacht prijsje wil verkopen? Ik kan ze wel bijbestellen maar dan vind ik het nogal duur want ik wil ze wel allemaal hebben of toch zoveel mogelijk dan kan ik de rest nog bijbestellen.

Grtz Elly

• Leenepeen

Ik denk niet dat er iemand is die ze weg doet hoor Elly! Ik in ieder geval niet, want ik heb ze boven in mijn salon liggen voor de klanten, en natuurlijk ook voor mezelf om nog eens wat terug te lezen, of om te kijken voor voorbeelden. Ik denk dat de meeste dat ook zo doen.

Ik denk, als je ze wilt hebben, dat je toch alleen maar via de ProfNail aan kan komen.

Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, wie weet??

Sucses,

Groetjes,

Leenepeen.

• NailsByMarlies

Ik kon er pas geleden via iemand aankomen alleen vroeg die net als de prof-nail zelf er 4 euro voor …. tja dan heb ik ze liever nieuw, ik zou dus via de shop van de prof-nail zelf gaan bestellen.

Groetjes marlies

• Heavenly-Cosmetics

Ik denk ook dat het moeilijk wordt, diegene die ze hebben willen ze denk ik bewaren om altijd terug te kunnen lezen.

Leenepeen, Ik bedoel het goed zeg ik alvast van te voren hahaha, maar waarom laat jij je laten klanten de profnail zien.

Dat zijn vakbladen en staan ook inkoop prijzen in, ik vind dat de klant daar absoluut niks mee te maken heeft.

Ik heb de nail arts en de nagelziektes, etc gekopieerd in een aparte map dan kunnen klanten die wel inzien.

Gr Sannie

• Ellen's Topnails

Hihihi Sannie, dat wou ik ook vragen, ben ik ook wel benieuwd naar…

Groetjes Ellen

• Leenepeen

Nou, de klanten in laten lezen, bedoel ik mee: Dat IK voorbeelden laat zien aan de klanten. Ze kunnen natuurlijk niet op hun gemak de ProfNail gaan zitten lezen. Want er staan ook idd dingen in zoals inkoopsprijzen waar ze niets mee te maken hebben.

En als de klant iets anders wilt, dan pak ik b.v. de ProfNail erbij om voorbeelden te laten zien.

Dat bedoelde ik ermee.

Groetjes,

Leenepeen.

• Elly

Prof Nail vraagt wel 8 euro voor bijbestellingen van oude bladen.

Elly

• Elly

dank voor jullie reacties, maar ik ben nog met niets bezig maar ik wil me vooral van te voren goed informeren zodat ik weet waar ik aan begin want het ziet er inderdaad allmaal prachtig uit maar de praktijk zal me wel leren dat het niet zo eenvoudig is maar toch vind ik het de moeite waard om te proberen en ik heb ook nog andere redenen om hiermee te beginnen dus we zien wel.

EllyLeenepeen schreef:

>

> Nou, de klanten in laten lezen, bedoel ik mee: Dat IK

> voorbeelden laat zien aan de klanten. Ze kunnen natuurlijk

> niet op hun gemak de ProfNail gaan zitten lezen. Want er

> staan ook idd dingen in zoals inkoopsprijzen waar ze niets

> mee te maken hebben.

>

>

> En als de klant iets anders wilt, dan pak ik b.v. de ProfNail

> erbij om voorbeelden te laten zien.

>

>

>

> Dat bedoelde ik ermee.

>

>

> Groetjes,

> Leenepeen.

• NailsByMarlies

Nee hoor als je lid bent van de Prof-Nail betaal je 4 euro per nummer

Groetjes Marlies

• Elly

We hebben allebei gelijk, toen ik bij Prof Nail uitkwam hed ik nog geen abonnement dus dan zou het wel 8 euro per magazine kosten; Het is wel 4 euro als je abonnee bent. Had even verder moeten lezen maar ik ben er ook zo mee bezig om alles te pakken te krijgen wat ermee te maken heeft dat ik soms wel eens te snel ben.

Sorry

Elly