forum of verkoopsite????

• Budget_Beauty

Hoi allemaal ,

ik wil toch even nagaan of het de bedoeling is dat we hier ook onze producten gaan verkopen???

dit is toch een forum, lijkt het niet beter om het verkopen op de daarvoor bedoelde site's te doen.

groetjes van monique

• Budget_Beauty

bijv. zet dan een berichtje van ,hey meiden ik heb nog wat spullen te koop, met je email, of de link naar de verkoop site..

gr. monique

• Miranda

Ik zie het probleem niet hoor…

• Dani

Ik ook niet .Het niet dagelijks en het furum staat er ook niet mee vol .

• Dani

Ik ook niet .Het niet dagelijks en het forum staat er ook niet mee vol .

• Steffie

het is geen commerciele verkoop en zo blijft het onder de nagelstylistes

• Asja

Ik heb er ook geen last van hoor. Zo vaak komt het niet voor, en als het voorkomt gaat het vaak om iets speciaals. En we zijn hier toch om elkaar te helpen?? Kijk bij SPAM gaat het wel irritant worden, maar tot nu toe weten we dat redelijk tegen te houden.

• Esther kvk

snap ook niet wat je bedoelt hoor budget beauty?

er is ook een webbeheerder die het weghaalt als het niet goed is, dus daar hoef jij je denk ik dan niet druk over te maken.

er is op deze pagina een speciaal kopje te koop, daar zet altijd iedereen zijn spullen neer, daar is het ook voor bedoeld.

Esther

• Budget_Beauty

Voor jou info esther kvk maak ik me nergens druk om ik vroeg het me gewoon af??

of mag dat niet???

gr.m

• doet er niet toe

Tjonge Budget doe niet zo aangebrand! Esther valt je toch helemaal niet aan? Of kun je net niks van haar hebben..

Het gaat er weer gezellig aan toe.