nailtrainer gevonden

• sally

Hoi,

Ik heb een nailtrainer gevonden op marktplaats.

Die meid wat m verkoopt woont in Apeldoorn, ik denk dat ik m gewoon laat opsturen (Apeldoorn is me een beetje ver rijden)

Heeft iemand van jullie misschien een tip hoe ik dat het beste kan regelen?? (ik las in een oudere topic nl dat een paar mensen al eens bedonderd zijn op die manier)

Groetjes Sally

• sally

oh ja ik kan die nageltrainer kopen voor 40euro (nieuw kosten ze 180) (en das me een beetje duur op dit moment) is maar een paar keer gebruikt en zitten ook nog nagelbedjes bij.

• Bijoux

Hoi,

Versturen kost bij mijn weten 5,25 euro. En inderdaad je moet wel een beetje van goed vertrouwen zijn. Normaal als ik iets verkop dan laat ik het bedrag overmaken op mijn rekening en zodra dat binnen is stuur ik het pakketje op.

Is nog nooit fout gegaan.

Je kunt het ook onder rembours laten bezorgen of aangetekend maar dan zijn die kosten wel voor de koper.

Groetjes Bijoux

• Nin@

Ik heb al heel wat keertjes ‘zaken’ via marktplaats gedaan en tot nu toe is alles prima verlopen en ben ik niet belazerd ofzo.

Ik moet wel zeggen: 40 euro voor een nailtrainer vind ik goedkoop. Ik zie ze vaak duurder staan. Maar goed, het kan natuurlijk altijd.

Groetjes,

Nin@

• Guest

Jeetje dat is echt goedkoop ik zie ze voor min. 120 euro op marktplaats. Heeft diegene uit Apeldoorn er misschien nog eentje liggen? Ik wil voor deze voor 40 euro wel ophalen.Weet je ook hoe oud deze nailtrainer is?Heeft het nog van die nagelbedjes erbij? Jij hebt echt mazzel hoor! Gefeliciteerd, ik lees het wel als ze nog meer heeft! Groetjes!

• sally

hoi guest,

nee sorry ik heb het haar gevraagd maar ze heeft er geentje meer.

groetjes

• guest27

hoi,

ik zag deze topic en wilde even doorgeven dat ik ook nog een nailtrainer heb liggen.

Voor 50 euro doe ik ehm weg incl. nagelbedjes

• guest27

voor interesse kun je mailen naar nailsbysonja@hotmail.com

groetjes

• Guest

you've got mail!!!

• olga

hallo,

ik had er ook een te koop en op marktplaats gezet

ik heb wel eerst gevraagt of die gene het geld eerst wou storten en dan zou ik hem opstuuren en dat heb ik natuurlijk ook gedaan ik heb er 80 euro voor gekregen dit was inc verzend kosten 5,50

en inderdaad je moet goed van vertrouwen zijn. dus hoeft niet altijd mis te gaan

nou dit wou ik ff kwijt groetjes olga