Jaarbeurs Utrecht

• Guest

Heeft er nog iemand een kortings kaarten over voor de jaarbeurs (Utrecht) in Maart? Normaal haal ik de profnail bij de groothandel maar helaas waren anderen me voor geweest en nu heb ik geen kortingskaarten… Wil eigenlijk pas lid worden van Profnail als ik voor mezelf begin.( beetje te duur abonnement) Nu nog in opleiding. Maar wil wel graag naar de beurs! wie o wie gaat er niet en wil van de kaarten af?

Ik hou me aanbevolen!

Groetjes.

• mirjam kvk

die zitten er volgende keer pas bij is mij verteld, ik heb naar hun gebeld….

Dus nog ff wachtuh…….

Groetjes Mirjam

• Guest

Oeps! ik had begrepen dat die er nu al bij zaten… Dan maak ik nog een kleine kans! hoop dat het gaat lukken! Vind het wel heel jammer dat ik deze maand de profnail niet kon bemachtigen, is altijd zo leuk om te lezen… hopelijk met het maart issue meer suc6! Nou, ik wacht het maar af! Bedankt voor je snelle reactie!

Groetjes

• profnail

Hai de profnail halen bij de groothandel?

dat is nieuw voor mij.

Ik wist niet dat dat kon.

welke groothandel is dat? sommige artikelen zou ik wel dubbel willen hebben voor mijn plakboek, met ziektes end,die ik aan de klant kan laten zien.

zonder dat ze de profnail in kunnen kijken.Guest schreef:

• Guest

je kunt het beste even bij je eigen groothandel vragen, meestal krijgen zij meer exemplaren omdat ze in de profnail vermeld staan. suc6. Groetjes.

• sally

hoi,

ik zag net op de site van profnail dat je ook een los nummer kunt bestellen (staat er onder als proef voor 5euro)

Misschien kun je daar dat nummer bestellen waar die kortingskaarten inzitten.

groetjes

• nails

Dat word dus 8,00 als je niet lid ben.

• barbara

Toen ik nog bezig was met mijn opleiding kocht ik mijn spullen in Zaandam bij de groothandel H&S en daar kreeg ik elke twee maanden een gratis Profnail en Visagie en nog een paar boeken inmiddels heb ik een abonnement op Profnail en kom ik daar niet zoveel meer maar las ze in het begin altijd gratis.

groetjes barbara.

• Esther kvk

ze zullen vast wel zo slim zijn om nou juist niet dat nummer te verkopen denk ik.

denk niet dat ze er happig op zijn om extra kaarten te verzenden.

bovendien krijg je deze volgens mij alleen ook als je bij de kvk bent aangesloten, zo niet dan ook geen kortingskaarten

Esther

• barbara

Nee hoor in die gratis Profnails die bij de groothandel lagen om mee te nemen zaten ook gewoon de kortingkaartjes ik denk dat ze die gewoon bij alle profnails insluiten

groetjes barbara