cursus mey liang

• sally

Hoi,

Ik heb net de cursus/prijslijst binnen van mey liang, geven een hoop cursussen maar is wel best duur.

Moet eerst toch maar nog ff doorsparen haha

Weet iemand van julllie nog een groothandel/opleidingscentra hier in de buurt (liefst in limburg) wat misschien een beetje goedkoper is?

dan kan ik eens vergelijken.

En uiteindelijk een goede keuze maken.

Wie van jullie heeft ook een cursus gevolgd bij mey liang? volgens mij zijn ze wel goed.

groetjes sally

• miep

hoi sally

ik heb de cursus gevolgd bij Mey Liang en ja ik vindt hem heel goed, ik heb de allround opleiding gedaan zodat je ook meer kennis in huis hebt dan een aparte gel of acryl opl.

nu leer je echt alles inclu. nagelziektes en hoe behandel je bv de nagelbijters en probleemnagels ….

ja ik heb dr ook ff voor moeten sparen maar vind het me geld dubbel en dwars waard.

ik ben niet onzeker meer over hoe en wat ik de klanten kan aanbieden.

en zelfs tijdens me opl. na een module te hebben afgewerkt kun je thuis al aan de slag met modellen/klanten dus je verdient ook een gedeelte terug.

dus ik zou zeggen ga dr voor meid.

• Danielle

Hoi hoi

Ik weet niks over de cursus van Mey Liang maar weet wel dat in de nagel opleiding branch: goedkoop is duurkoop. Dus ook lijkt het duurder dan een zomaar cursusje dan heb je echt meer waar voor je geld.

Ik ken meerdere meisjes/vrouwen die dus zo'n goedkope cursus hebben gehad en deze kunnen of geen klanten krijgen omdat ze er echt niks van bakken of ze het gewoon niet leuk meer vinden omdat het ze niet goed lukt!

Dus vraag zo veel mogelijk informatie op, en zorg dat je er een zoekt met wat Miep oook zegt, die ook probleemnagels, ziektes en nagelbijters etc behandeld.

Nog een tip, zorg dat je alles leert: tips, sjablonen gel acryl, dan kun JIJ beslissen wat jij mooi of fijn vind en niet jouw lerares.

SUCCES!

• miep

ja klopt wel wat danielle zegt

ik heb alle manieren geleerd zoals tips plakken (zonder lucht) want als je dat niet lukt dan is je basis al verkeerd.

sjablonen , gel, acryl en fiber.

want ik hoor vaak dat er “stylistes”zijn die tips willen plakken op bijtnagels… maar wat doe je met een half afgekluifde nagel ???? daar krijg je geen tip op bijna.

en manicure en verzorging van de natuurlijkie nagel is ook heel leuk om te doen

en je kan daarbij nog vervolmodules volgen zoals als nail art met lakjes en stripers of je kiest voor de colr acryl, designnails enz elektrisch vijlen behoort ook tot de mogelijkheden en ga maar door :)

ja ik kan wel ff doorgaan maar je merk vast wel dat ik het heel leuk vindt om te doen, en elke nieuwe klant is een uitdaging om daar weer die mooie perfect bij haar passende nagels te maken.

gr miep

• lisette

hoi sally nou ik kan je vertellen ik heb mijn eerste cursus acrylnagels bij nailcreations in weert gevolgt en daar kreeg je ook een uitgebreid theorie en praktijk pakket aan geboden die was niet zo duur die opleiding en nu ben ik voor gelnagels bij the beautycompany in veldhoven mijn gellcursus aan het doen ze zeiden omdat het daar duurder is dat het daar beter was maar het is bijna dezelfde opleiding dus ik zou even goed rond kijken waar je je cursus zou gaan doen want duur wil niet altijd zeggen goed. ik kan je zeggen dat ik in weert veel geleerd heb en mijn klanten zijn zeer tevreden groetjes lisette

• Nagelstudio KVK

Hoi Miep,

Ik heb tijdens mijn opleiding geleerd om nagelbijters te voorzien van tips. En dit gaat mij prima af, hoe kort de nagels ook zijn. Sjablonen lukt uiteraard niet, maar met tips wel.

• RISHMA

HOI,

IK HEB ZELF EEN GROOTHANDEL IN NAGELPRODUCTEN EN BEN ZOVER IK WEET DE GOEDKOOPSTE IN NEDERLAND. MAAR OORDEEL ZELF MAAR.

WWW.RISHMA.NL

• RISHMA

SORRY,

HET WAS NIET DE BEDOELING OM RECLAME TE MAKEN, MAAR IK HEB TE SNEL OP ENTER GEDRUKT.

RISHMARISHMA schreef:

• Bijoux

Hoi,

Heb even op jouw site gekeken maar kan zo niet zien welk merk jij verkoopt. Onbekende?? En de liquiddie er bij hoort kan ik al helemaal niet vinden en met acryl is dat toch wel handig ; ).

Groetjes

• Esther kvk

ik heb ook even gekeken, maar vind dat er niet veel aanbod is.

veel is uitverkocht, je merk is inderdaad niet te lezen op de potjes, liquid mis ik ook idd. en je hebt geen foto's van de kleuren acryl die je aanbiedt.

een hoop mensen zullen daardoor niet bestellen is mijn eigen ervaring.

vooral als het merk ook onbekend is.

Esther