cursus mey liang

• rishma

Hallo,

Het klopt, ik heb inderdaad een nog onbekend merk voor vele nagelstylisten. Dit komt omdat de meeste groothandels er een eigen label op plakken. Ik heb gewoon de naam van de leverancier aangehouden. Als je mij mailt via mijn site, dan kan ik je wat meer informatie geven. Ik doe dit niet op deze site, omdat ik geen reclame mag maken.

• rishma

Hallo,

Het klopt, ik heb inderdaad een nog onbekend merk voor vele nagelstylisten. Dit komt omdat de meeste groothandels er een eigen label op plakken. Ik heb gewoon de naam van de leverancier aangehouden. Als je mij mailt via mijn site, dan kan ik je wat meer informatie geven. Ik doe dit niet op deze site, omdat ik geen reclame mag maken.

Verder heb ik inderdaad geen foto's gemaakt van de kleuren acryl. Ik heb hier helemaal niet aan gedacht. Bedankt voor je opmerking. Ik ga het morgen direct veranderen.

Ik ben zelf net begonnen met mijn groothandel en heb besloten om liever een breed pakket aan producten te hebben, i.p.v. veel dezelfde producten. Dus het klopt inderdaad dat er veel is uitverkocht of dat er weining van in voorraad is.

• Esther kvk

heb je toch al gedaan……?

Esther

• Nagelstudio KVK

Hoi Rishma,

Bij jou kost de glitteracryl € 4,95 terwijl ik bij mijn groothandel € 3,95 betaal, excl. btw, maar nog wel met 20% korting.

RISHMA schreef:

>

> HOI,

>

> IK HEB ZELF EEN GROOTHANDEL IN NAGELPRODUCTEN EN BEN ZOVER IK

> WEET DE GOEDKOOPSTE IN NEDERLAND. MAAR OORDEEL ZELF MAAR.

>

> WWW.RISHMA.NL

• rishma

Hoi Ellen,

De meeste groothandels hebben potjes van circa 5 gram. Ik heb potjes van ruim 11 gram. Dit maakt ook een verschil. Verder heb ik ook nog een kortingspercentage, maar deze is alleen op aanvraag.