Fulltime of hallf-time???

• Lisa

Hoi,

Ik ben momenteel werkloos en zou heel graag fulltime nagels zetten maar ik ben bang dat ik niet genoeg klantjes ga hebben en dus niet genoeg zal verdienen.

Werken jullie fulltime of half-time en hoeveel klantjes hebben jullie gemiddeld per week???

groetjes

• lisette

hoi lisa ik werk nu fifty fifty ik doe ook kappen maar als je eenmaal bezig bent en je zet mooie nagels heb je zo een hoop klanten bij elkaar dus je kunt het uiteindelijk best fultime gaan doen maar in het begin denk je is dit alles maar als je het goed doet komen er steeds meer mensen zowie zo van mond op mond reklame dus succes groetjes lisette

• mirjam kvk

lijkt mij dat je niets hebt te verliezen, ga je toch nagelen?

alles wat je er mee verdient dat is toch weer binnen…….

en als je eenmaal wat klantjes hebt dan gaat het vanzelf en dan kan je altijd full-time gaan werken….

Zelf doe ik het in de avond uren ,omdat de kids nog erg klein zijn, maar als ze beide naar de basisschool zijn dan ga ik wat reclame maken en ook overdag nagelen.

Mirjam

• monique(budget-Beauty)

Hoi, ik doe het nagelen ook in de avond uren, ook 2 kindjes ,veder werk ik ook nog 2 dagen per week in een tattooshop in a'dam ik ben ook piercer.

goed te combineren,en inderdaad als je goed werk levert komen de klanten vanzelf, ik heb pas me eigen salon aan huis en geen reclame gemaakt maar toch puur van de mond op mond reclame al aardig wat klantjes…….

dus go for it!!!!!!!

• rieneke

Hoi,

Ik werk 3 dagen per week en daarnaast nagel ik.

Zowel aan huis als ambulant, en dat levert veel klanten op.

Succes

• Anne-Marie

Het scheelt inderdaad ook als je bij de mensen thuis wil komen. Bijv. vrouwen die met de kinderen zitten ofzo, die vinden het meestal fijn als je aan huis komt.

In het begin vond ik het ook heel moeilijk om klanten te krijgen maar het scheelde dat ik ook kapster ben. Nu ik inmiddels ongeveer 7 maanden nagels zet gaat het steeds beter. Als mensen zien dat je mooie en goede nagels maakt dan komt het vanzelf. Je moet het ook echt hebben van mond tot mond reclame.. Succes ermee!

Groetjes