uitgroei randjes

• Marian Bal

Hoi,

Momenteel ben ik bezig met de opleiding voor acryl nagelstyliste. Zelf heb ik ook acryl nagels, maar wat ik ontzettend lelijk vind is dat als de nagels gaan groeien je van die uitgroei randjes krijgt. Nu maakt het ook wel uit wie ze gezet heeft, bij de een zijn ze dikker dan bij de ander. Ik vind zelf naturel het mooist maar na 1,5 week lak ik mijn nagels om het minder te laten opvallen. Wie heeft ideeen of tips. Wat me wel is opgevallen hoe meer je ermee bezig gaat zoals met vijlen hoe erger je het maakt.

• Esther kvk

je kunt het beste met een white block langs de uitgroei rand gaan.

dan vijl je dus met een hele fijne grit vijl het weg en dit kan echt geen kwaad.

je moet er ook niet onwijs aan gaan vijlen, gewoon even er langs halen zodat de rand wat minder dik is.

dan gewoon weer schoonmaken en een glansje erover.

succes.

Esther

• Asja

Tja, dan zijn nagels toch echt te dik gemaakt bij de nagelriemen. De uitgroei zie je altijd wel, maar het moet eruit zien alsof je een uitgroei van nagellak heb. Zo dun bedoel ik dus. Anders inderdaad even met een polijstblokje voorzichtig de randjes weghalen en dan weer opnieuw lakken.

• Tatjana

de acryl moet mooi dun gevijlt worden bij de nagelriemen. dan blijven ze langer mooi omdat je de uitgroei minder ziet.

gr tatjana