lijkt op versuikeren

• Daantje-Capelle

Hoi allemaal,

Ik lees vaak met jullie mee maar reageer eigenlijk nooit.

Nu heb ik wel een probleempje em ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb andere liquit en als ik nu aan het nagelen ben dat versuikerd het acryl op de nagel…. zo ziet het eruit.

Het slaat helemaal wit cristal achtig uit en vijl het acryl er zo af.

Help!!!!!… ga nu wel snel mijn oude merk liquit halen maar het is toch zonde van het flesje en ik kan het niet uit staan dat het gebeurd.

Groetjes

Daantje uit Capelle

• Artistik

Ik werk voornamelijk alleen met gel maar heeft het er niet mee te maken dat je dan te droog werkt? Het is maar een sugestie hoor, geen weetje.

• NailsByMarlies

Dan zijn vaak de handen van je klantje te koud, het kristaliseert dan eigenlijk meteen als je het op de nagels aanbrengt, de verwarming dus hoger of de klant een kruikje geven onder de handen.

suc6 Marlies

• Budget_Beauty kvk

Mischien is het doordat je 2 merken door elkaar hebt gemixt??

• Fiona

Dit moet wel kristalliseren zijn, heb er ook regelmatig last van nu met deze temperaturen! Even je flesje liquid onder de warme kraan wil ook wel helpen! En idd zorgen dat de vingertoppen van je klantje niet koud zijn (kruik is idd een handige oplossing daarvoor) en de temperatuur van je salon moet ook niet te koud zijn.

Nou met deze tips moet het goed komen hoor, je hoeft echt je nieuwe liquid niet weg te gooien!

groetjes Fiona

• Tatjana

ik heb het pas ook gehad.. de klant had inderdaad koude handen.. ik leg dus voortaan een warm doekje onder de handdoek waar de handen op liggen. ik heb er daarna geen last meer van gehad.

gr tatjana

• Esther kvk

dit komt vaak voor als te nat werkt.

Esther

• Daantje-Capelle

Hoi Allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties en heb het uitgeprobeerd wat jullie zeiden.

Goede tips trouwens met die warme handoeken enzo.

Maar het probleem is opgelost.

2 totaal verkeerde producten met elkaar was dus de reden.

Dus let op ……. goedkope spullen uitproberen is dus duurkoop.

Mijn advies (maar dat wisten jullie natuurlijk al hihi) blijft bij het merk waar je aan gewent bent.

Bedankt

Doei Daan uit Capelle