info nagelfrees en info tijdsduur

• Shirley

Hallo meiden,

ik heb 2 vraagjes en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Ik heb nu een half jaar mijn allround nagelstyliste diploma behaald en al wat klantjes gehad, maar merk dat ik toch nog steeds te langzaam ben. Ik doe ong, 1 1/2 uur over een nieuwe set en zeker 2 uur over opvullen french…. Ik zou graag een tafel huren ergens, maar dan moet ik eerst sneller worden. Maar ja, sneller worden, als je alleen in de avond uurtjes (buiten mijn andere werk) af en toe een klantje hebt, schiet ook niet echt op om sneller te worden. Ik wil nu een nagelfrees kopen hoop daarmee natuurlijk ook wat meer snelheid te krijgen, maar ik vraag me ook af wat nou een goede frees is? Ik kan er 1 overnemen van eve & touch 7, maar is dit wat? Mijn groothandel zei dat hun er vanaf gestapt waren omdat ze niet tevreden waren, maar ja, dat kunnen ze natuurlijk ook zeggen omdat ze graag willen dat ik die van hun koop. Maar misschien hebben jullie er een mening over?

groetjes Shirley

• Budget_Beauty kvk

Hoi ik werk met de sculptura 2000,vindt em erg prettig werken ,het is geen frees maar een vijl machine met cardridges erop met een schuurbandje,

die je in verschillende grids hebt.

• Shirley

waar kan ik wat info over die sculptura 2000 vinden? Ik kan een eve & touch 7 overnemen, is dat wat?

• lisette

je moet op google die naam in toetsen en dan kom je vanzelf op die pagina uit en zoek ff uit waar ze hem nog wel verkopen daar kunne ze je vast wel info geven . ik ehb ook een frees dat scheelt toch wel wat tijd hoor . groetjes

• Nailgirl

Hoihoi.

Ik heb een eve and touch 7 en heb aankomende donderdag mijn cursus..

Ben er al een beetje mee bezig geweest en ik vind het super. Ook de styliste waar ik heenga werkt ermee al jaren en vind hem ook super.

Je krijgt hem standaard met schuurrolletjes maar ik heb er ook een carbide bitje bij gehaald.

Groetjes

• Shirley

ja ik had ook op google gekeken, ze kosten in verhouding met andere een stuk goedkoper vind ik. Maar de groothandel die ik had gebeld, die zei dat zij hem niet meer verkopen omdat ze er niet tevreden over waren, want het handvat trilde te veel ofzo… Ik kan hem voor 125 overnemen, en hij is alleen tijdens de opleiding gebruikt, dus vrij nieuw. Aangezien jouw styliste hem ook al jaren gebruikt en jij zelf ook tevreden bent, denk ik dat ik hem toch neem. Bedankt voor de info!Nailgirl schreef:

>

> Hoihoi.

>

> Ik heb een eve and touch 7 en heb aankomende donderdag mijn

> cursus..

> Ben er al een beetje mee bezig geweest en ik vind het super.

> Ook de styliste waar ik heenga werkt ermee al jaren en vind

> hem ook super.

> Je krijgt hem standaard met schuurrolletjes maar ik heb er

> ook een carbide bitje bij gehaald.

>

> Groetjes

• Artistik

Is het niet zo dat bij florance de frees nieuw 125,- kost?? Kijk daar even www.florencenails.nl kan je hem eventueel bij de beurs halen, misschien dat er dan aanbiedingen zijn met frezen.

• Nailgirl

Ja ik heb de mijne ook gloednieuw in doos voor 120(niet via groothandel).. Dus voor een gebruikte zou je bijna gek zijn..

Ze worden zo weinig gebruikt al een stuk goedkoper aangeboden..

• Shirley

ok… maar waar halen jullie die dan zo goedkoop vandaan? Bij florence nails is de goedkoopste 225,00. En ik zag de eve & touch nieuw voor 170 euro op marktplaats staan…. hebben jullie enig idee?

• morna

Ik weet dat je bij kapperservice Floral deze maand een frees incl 4 bitjes kunt kopen voor € 115,-

Dus kijk even goed rond.Ik heb geen goede ervaring met de eve omdat hij idd in het handvat trilt en dat maakt de acryl zwak.

Groetjes Morna