afbreken gel

• sally

Hoi,

Mijn moeder laat zich al een jaar gelnagels zetten, maar nu is haar vaste nagelstyliste ermee gestopt en heeft ze een ander gevonden, maar daar is ze niet zo tevreden mee, want de gel breek vaker gewoon af (de eigen nagel blijft wel zitten) van boven af breekt de french rand af en nog een stuk gel.

Weet iemand van jullie misschien hoe dat kan?

• Tatjana

misschien zijn de tips te klein geweest?

dat heb ik tenminste wel eens bij een klantje van mij gezien.

die kwam terug van een andere salon en er waren er ook een paar af en eentje bijna.. ik zag dus dat de tip de klein was.

ze voelde de tips ook zitten..

gr tatjana

• sally

Hoi Tatjana,

Mijn moeder heeft al een hele tijd haar eigen nagels dus dat is het niet geweest (heb ik wel al eens bij een vriendin gezien) misschien kan het zijn dat de nagels te dun waren ofzo? ik zou het anders niet weten.

groetjes sally

• Tatjana

nee dan kunnen het niet de tips zijn..

dan is misschien de bolling op de verkeerde plaats gemaakt.

als die te ver op de top zit dan is het evenwicht niet meer goed.

een keer stoten en de nagel is eraf…

zou dat het kunnen zijn?

gr tatjana

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik denk persoonlijjk dat het aan veel dingen kan liggen.

als ik het goed begrijp breekt er alleen een stukje gel af en de nagels blijven heel. dat heb ik ook wel eens.

ik zal je vertellen waardoor het bij mijn eigen nagels meestal komt.

Als je de ondergrond in jou geval de eigen nagel niet goed ontvet hecht de gel minder goed en als je dan ook nog eens de gel lag niet helemaal over de ngel verzegld en je stoot hem of tikt ergens mee tegen. dan schiet de gel los van de eigen nagel. is niet altijd te zien. vervolgens pringt bij het minste of geringste de gel kapot en mis je een stukje.

je moeder moet vragen of ze extra op wilt letten met het obtvetten en opruwen van de nagel en dat de gel goed over de top gelegd wordt (afzegelen)

Groetjes Silvia

• Tatjana

inderdaad kan het ontvetten ook het probleem zijn..

• Esther kvk

waarschijnlijk is de bolling niet dik genoeg geweest.

als ik het zo hoor is ie precies op het breekpunt eraf geknakt.

Esther