Hoi hoi
Stel:
Ik bestel bij Nagelgroothandel “het nageltje” een topgel merk X en krijg na een tijdje een vervangend product topgel merk Y, Deze heeft het nare bij effect dat mijn klant licht geven in de disco. Deze heb ik niet besteld en wil deze niet hebben en er dan ook niet voor betalen. I zoek contact met het “nageltje” en de medewerkster zegt dat ik dit retour mag doen aangezien ze toe geeft dat er eerst overleg had plaats moeten vinden om zomaar een ander product te geven.
Ik stuur dit retour op kosten van het bedrijf, hun fout hun kosten. Ik ga niet voor iets wat ik niet beteld heb en ook niet wil hebben betalen, toch!
Maar helaas zij nemen het product niet terug en het word weer retour naar mij gedaan.
Weer gebeld en het “nageltje”zegt hier ook niet voor te willen betalen.
Nu krijg ik uiteindelijk een nata om dus de verzendkosten en het product te betalen, terwijl de TPG post het inmiddels heeft vernietigd.
Wie vind dat wie in het recht staat…
reacties graag!!!
Bij voorbaat dank