Haar extensions misschien weet iemand dit?

• NailsByMarlies

Hallo dames,

Misschien weet iemand dit wel… ik ga over een tijdje trouwen en denk erover haar extensions te nemen maar waar? Voor de nagelstyliste's is er bv een beauty-web op regio, is dit er ook voor haar extensions?

Alvast heel erg bedankt allemaal, ik kan niets vinden :'(

Groetjes Marlies

• Danielle

Misschien vindt je hier wat?

http://kappers-hairextensions.startpagina.nl/

Succes!

• Esther kvk

weet wel iemand die dit heel mooi kan.

kijk maar op www.haarcreaties.com

groetjes Esther

• sally

Hoi Marlies,

Een goeie vriendin van me heeft al vaker hairextensions gehad, maar ze zegt dat het heel slecht voor je haar is en bij haar is een heel groot stuk van dr haren afgebroken.

Misschien kun je beter kijken voor hair waving. dat blijft ook nog eens langer zitten en ziet nog mooier en natuurlijker uit.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes sally

Ps; je kunt via een zoekmachine zoals google ook proberen te zoeken meestal vind je dan ook een hoop.

• Swissie

Hio Marlies,

Ik heb mijn extensions er toevallig eergisteren uit laten halen. Normaal zouden ze 4 tot 6 maanden kunnen blijven zitten maar ik had er na 3 maanden zo genoeg van. Het zit niet lekker en je merkt gewoon dat het niet je echte haar is. Als ik het opgestoken had zag het er wel leuk uit maar als ik het los droeg zag het er niet uit. Misschien is hair weave idd wel beter, dat heb ik nog nooit gehad. Toen ik twee jaar geleden trouwde had ik mijn haar niet eens tot op mijn schouders maar ze hebben het toen toch heel mooi op kunnen steken.

Veel succes Swissie

• NailsByMarlies

Dank jullie wel voor jullie hulp, ik ga eens informeren op een aantal adresjes.

Als echt je haren er zo onder lijden dan zie ik er toch vanaf, dat heb ik niet over voor 1 dagje. misschien dat hair weaving dan idd een beter idee is.

Bedankt allemaal, groetjes marlies

• Anja loveyournails.nl

Hoi Marlies,

je haren hoeven helemaal niet te lijden van extensions mits ze goed gezet worden ( net als bij nagels ;)

Ik heb al jaren extensions. De éne keer 100 voor een lekkere lange bos en de andere keer 50 voor alleen wat volume.

Niemand die het ziet maar ik ben er zelf heel open over en krijg dan ook altijd te horen dat je er niks van ziet.

1 keer had ik mijn kapster(vriendin) met een kennis van ons beide een gesprek over extensions en die kennis zei : nou je maakt mij niks wijs hoor. Extensions zie je ALTIJD zitten……

Een tijd zei ze tegen haar toen ik koffie ging halen dat ik toch zo`n mooie bos haar had ! Dus……gewoon even zoeken naar de juiste kapster om ze te laten zetten en je hebt er heel veel plezier van. ( ik laat ze ongeveer 6 maanden zitten )

Als je in de buurt van Rotterdam woont en je wil haar website bekijken moet je maar even mailen)

• Danielle, Bisjoe4joe

Nou zeg…. Hahaha! Nu hebben jullie dezelfde vooroordelen over extensions als veel mensen hebben over kunstnagels! :-) Helemaal niet slecht voor je haartjes, ALS je het maar bij een supergoede kapster laat doen! Sabine dus…. Ze zit in Krommenie maar ik had een vriendin in Limburg die de reis er graag voor over had! Dat zegt denk ik genoeg… Haar website is www.haarcreaties.com

Groetjes, Daan

• Bijoux

Hoi,

Zelf heb ik nu ongeveer een jaar extensions en ze bevallen mij super. Mijn eigen haar groeit lekker mee en heeft al een aardige lengte. Kortom…..ik zou niet zonder willen.

Groetjes

• Sabine

Hey bedankt voor de reclame meiden. :)

Vlechtextensions zijn in ieder geval veilig, en wanneer je de juiste haarkleur hebt, en je eigen haar is lang genoeg, en je laat het bij iemand zetten die een eerlijk en professioneel advies geeft zetten, dan zit je eigenlijk wel goed en zie je er inderdaad helemaal niks van.

Groetjes!