OPLEIDING Nagelstylist TILBURG!!!

• Me

Waar kan ik mn opleiding het beste volgen in Tilburg? Welke opleiding staat het beste bekend? 10 for nails? Of toch een andere… en ik wil een beetje prijzen vergelijken, zou het liefst all- round doen, maar kost hier bijna 5000euro.:(

Nou, misschien iemand een goede tip???

Alvast bedankt!

• Sandra

Ik volg regelmatig trainingen en aanvullende cursussen bij Best Art in Tilburg.

Ik zit daarvoor iedere keer een uur in de auto dus dat zegt genoeg :)

Gr Sandra

• Tatjana

10 for nails is ook goed.

ik heb daar niet mijn opleiding gehad maar een nichtje van mij wel.

ze is er erg tevreden over!

gr tatjana

• Elly

Ik ben ook met prijs en vergelijking qua cursus en prijzen bezig en ik moet zeggen , Best art is vrij duur en 10 for nails is een stuk goedkoper, je kan ook de prijzen vergelijken via hun websites, ik blijf in Belgenlandje voor een cursus van 1 jaar om te beginnen.

1x perweek een avond, het duurt wel een jaar maar dan heb je een alround opleiding en ik geloof niet echt in die paar daagse cursussen.

Elly

• bianca

Ik heb ook diversen cursussen vergeleken en ik heb gekozen voor 10 for nails. Ik volg er momenteel een cursus en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb

gehad :-)

Je kunt bij 10 for nails ook bij elke cursus zelf een keuze maken uit 2 paketten een goedkopere en een wat duurdere, zo kun je de cursus zo duur maken als je zelf wilt.

Orienteer je goed en ga bijvoorbeeld een keer langs bij een opleider.