website - voor sabine

• Bijoux

Hoi Sabine,

Ik zou graag zelf een website willen hebben maar heb daar zelf helemaal geen kaas van gegeten. Ik heb gelezen dat jij dat (uiteraard tegen kosten)kan en wil je vragen of je dat voor mij zou willen doen.

Zou je me willen mailen?

Groetjes Bijoux

• Sabine

we hebben al contact :)

• Esther kvk

hahahaha, heeeeeee sabine ouwe webmaster!

je bent beroemd hier joh.

groetjes Esther

• mirjam kvk

krijg je geen spijt van, is echt goed!!

Groetjes Mirjam

• Bijoux

Hoi,

We hebben inderdaad al contact gehad en dat klonk super. Hebben al iets moois uitgezocht(allerlei sites afgestroopt, je moet het maar net weten) samen een domeinnaam gedeponeerd(blij dat er 1 van ons 2 wist hoe dat moet haha), nu nog de nodige info opschrijven en sabine toesturen. Tussendoor regelde ze ook nog even een emailadres voor me. Echt geweldig, helemaal super.

Alvast bedankt Sabine en een hele dikke zoen.

Groetjes Carole

• Esther kvk

Leuk he… mijn nieuwe website is ook made bij sabine.

1 augustus gaat ie pas de lucht in maargoed….. want dan ben ik verhuisd en heb ik een nieuwe (vergeleken met de opp. van nu) een mega salon!

Dus alles nieuw, incl. mijn website!

Esther

• Sabine

Nou zeg ik ga er van blozen hier! wat een lof :) Hartstikke leuk!

Ik heb jou Esther eergisteren al een voorbeeld gestuurd, heb je die al gezien/ontvangen?

En Mirjam ga ik volg. week helpen je site te onderhouden, en met de template van Bijoux ben ik ook al een avondje mee zoet geweest, het word tijd voor bed, want morgenochtend staan mijn kinders weer vroeg naast hun bed, die vervolgens fijn ruzie gaan maken en ik er daarom vroeg uit mag.

Ik stuur jou Carole waarschijnlijk morgen al een opzetje.

Groetjes en tot horens :)

• Esther kvk

hai, nee niets ontvangen….

anders ff via msn?

Esther