Modellen

• Susanne allround

Ik zoek modellen die met mij op vrijdag 24 feb en vrijdag 3 mrt met mij mee willen naar soesterberg voor het allround examen. Je mag een half jaar geen kunstnagels hebben gehad. En het liefst uit de provincie limburg.

• Fiona

Heyyy, mag ik hier iets over vragen??

Ik wist niet dat voor je examen je model een half jaar geen kunstnagels mag hebben gehad? Waar is dat voor als ik vragen mag? Ik heb nu namelijk een model er tussen zitten die super geschikt is voor m'n examen en ook nog eens vrij wil nemen ervoor maarja dan zou ik nu wel moeten stoppen met oefenen op haar als ik in juni examen doe! Ik was wel van plan een aantal weken van te voren alles eraf te halen zodat haar nagels even weer “tot rust” konden komen.

Ik ben erg benieuwd!!

Groetjes Fiona

• Susanne allround

Ik doe examen bij magnetic en ik heb een brief gekregen waar dit in stond. En er stond bij dat dat moest omdat je anders kans hebt dat je model rode vlekjes van al het vijlen heeft of gewoon zichtbare dunne nagels. En omdat voor je examen de nagels van je model niet gekeurd worden zeggen ze dan achteraf dat jij dat op examen met vijlen gedaan hebt.

• Nin@

Hmm, bij mijn examen werden de nagels van mijn model vooraf bekeken en eventuele wondjes of plekjes werden genoteerd zodat ik daarop niet beoordeeld zou worden. Kleine moeite, groot plezier, want op je vaste model doe je toch het plezierigst je examen. Je moet je wel prettig voelen bij je model, zenuwen genoeg toch?

Groetjes,

Nin@

• Susanne allround

Ja dat vind ik dus ook flauw. Want ook wondjes worden dan gewoon beoordeeld dat ik die gemaakt heb met vijlen terwijl het model die misschen al had. maar ja

• Steffie

Ik denk dat je het halfjaar redelijk ruim kunt nemen want niet bij iedereen groeit de nagel heel langzaam denk dat daar hun richtlijn ook mee te maken heeft

steffie