Vijlen

• Susanne allround

Ja, ik kreeg ze bij het pakket van de opleiding er bij, maar ben meteen daarna overgestapt op andere. We kregen namelijk de gewone boomerang zebra vijlen, maar die kun je echt na 2x weggooien. Nu gebruik ik de “boomerang special zebra long lasting” van magnetic. deze heeft een boomerang kant en een rechte kant. En hij is zeer stevig dus je buigt hem niet zo eventjes. En ik moet zeggen dat je er heel lang mee doet. en hij ligt fijn in de hand.

suc-6

Susanne

• Radha

Hallo dames,

Ik heb mijn vijlen binnen en ze zijn te gek. Ik heb ze gekocht voor EUR 0,35 en dacht dat het houten wegwerpvijlen waren, maar het zijn stevige vijlen en ze zijn lekker flexibel. Ik ga er zeker meer van halen.

Bedankt voor al jullie reacties.

• NailsByMarlies

met houten vijlen vijl je toch alleen de natuurlijke nagels?

• Esther kvk

ik zeg helemaal niksssssssssssssssss Marlies hahaha

ze is een beetje eigenwijs.

Esther

• daniellea

heb je adres waar je ze gekocht heb radha

• Radha

Ja ik heb ze gekocht via www.rishma.nl

• Radha

Ik vind mezelf helemaal niet eigenwijs. Zoals ik namelijk al zei; ik ben pas begonnen en heb nog heel veel te leren. En ik heb ook helemaal niet aangegeven of ik de natuurlijke nagel of acryl/gel wilde vijlen. Dus ik vind de opmerking niet terecht.

• daniellea

oke

• Nin@

Hmmm, heb daar gekeken, maar minimaal bestelbedrag 25 euro en dan zowat alles wat ik wil al uitverkocht?

Nin@

• Radha

Hoi,

Ik weet het. Ik heb naar ze gebeld en heb te horen gekregen dat ze pas zijn begonnen en daarom geen grote voorraden in huis hebben. Ik kon wel alle producten die ik wilde aanschaffen reserveren. Ik heb zelf voor minder dan 25 euro besteld. Ik heb namelijk aangegeven dat ik pas ben begonnen en ze zei zelf dat ik voor een lager bedrag mag bestellen. Dus ik zou zeggen bel zelf ook. Ik denk dat jullie er wel uit zullen komen.

Groetjes en succes

Radha