Weten jullie hoe dat zit met invoersrechten

• Le Elegance Nails(kvk)

Hallo meiden…

Ik ga over 2,5 week naar China..op bezoek bij een neefje die daar stage loopt in een hotel..nu denken jullie natuurlijk..wat heeft dat met nagels te maken..

Nouuuuuu nl dit :D

Ik ben dus aan het mailen geweest met een Nagelgroothandel daar en heb een uitnodiging gekregen voor een rondleiding daar..wat ik dus helemaal geweldig vind..

Nu ben ik al op hun site wezen kijken..en zie daar zoveel leuke dingen staan..dat ik waarschijnlijk de verleiding niet kan weerstaan om wat mee te nemen :D

Nu wil ik dan ook alleen maar Nail art spullen meenemen..maar wat mag ik zoal meenemen???? en moet ik daar ook invoersrechten over betalen???

Het zijn natuurlijk maar verpakkingen wat je zo in een koffer mee kan nemen…

Weten jullie dit toevallig????

Ik laat mijn eigen nagels ook daar in china doen…ben heel erg benieuwd hoe ze daar te werk gaan ;)

gr jeany

• janet

hoi jeany,

ik ben laatst in de states geweest en ook ik heb daar genoeg ingekocht je mag in princiepe voor €250 euro zo invoeren maar wat je ook kan doen is het volgende je vraagt aan hun een aankoopbon met daarop een veel minder bedrag als je wat wil weten mag je me altijd bellen als je een mailtje naar mij stuurt geef ik je nummer

en anders veel plezier en succes met het shoppen

• Le Elegance Nails(kvk)

Hai Janet

Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd ;)

gr jeany

• Danielle

Hé zet je dan wel even een foto van je kersverse nageltjes op www.nailstylingforum.nl.

Ben nl. ook erg benieuwd, ben vast ook niet de enige en dan staat daar ook alvast eeen foto op!

Have fun

Groetjes Danielle

• Le Elegance Nails(kvk)

Dan gaat ik zkr een foto plaatsen meis :D

Ben wel heel erg nieuwsgierig hoor..hoe ze dat daar doen..

Owwwwwwwww en dan het shoppen daar in de groothandel..kan niet wachten hahah

gr jeany

• Danielle

mag ik mee?????

• Le Elegance Nails(kvk)

stap maar in de koffer meis..

over 17 dagen vertrek ik ;)