Willen jullie mooie nagels zien????

• Leenepeen

Willen jullie mooie nagels zien????

Waaaaahahahahahahaaaa……. Dan verwijs ik jullie naar deze site!!

http://photobucket.com/albums/b265/OnglesChezVictoria/?action=view¤t=TammyFRshortFistGarland.jpg

Dit hou je niet voor mogelijk!! Dat dit zomaar mag en kan!!!!!!!

Groetjes,

Leenepeen * die nog een teiltje pakt *

• daniellea

pf zelfs ik als leek zie dat het niet mooi is mag hopen dat je het zo op school niet leert andrs is het straks zonde van me geld

• Bijoux

Hoi,

Willen jullie mooi nagels zien……vraag je.

Nou leenepeen, als je die map doorbladerd weet je inderdaad niet wat je ziet. 1 en al mooie art fotoos. Ik denk niet dat die foto (gezien haar verdere werk)van dat meisje is maar dat ze daar zelf ook wat mee bedoeld. Jammer dat er meteen een oordeel moet zijn. En dan ook nogop zo,n whaaahaaahaaaa manier.

Groetjes Bijoux

• ragazza

bijoux ,ben het met je eens ,

wie zegt dat het mischien niet iemand is die het net aan het leren is ,en onwijs trots is op der eerste set….

ik vind dat er op deze manier iemand onwijs belachelijk wordt gemaakt terwijl niemand het verhaal er achter kent ….

ik kom deze link op veel forums tegen en iedereen vind zichzelf beter en lacht zich rot om die foto`s

vindt dat jammer en niet profecioneel over komen…

• Le Elegance Nails(kvk)

Ben het helemaal met Bijoux en Ragazza eens…laat iedereen in hun eigenwaarde..

Als het een cursist is geweest..ook die moet onderaan beginnen toch???

wie weet wat voor sets ze nu inmiddels plaatst.

• Sandra

Inderdaad ben het ook met jullie eens, maar moet toegeven dat ik gister op het andere forum wel gelachen heb.

Niet om haar nagels maar om een bepaald mannelijk lichaamsdeel wat op een nagel was geschildert, ook al zou daar vraag naar zijn bij mij in de studio dan zou ik dat nooit op het net plaatsen.

Ik heb ook verder gekeken en niet alle nagels zien er zo uit.

Gr Sannie

• Le Elegance Nails(kvk)

Dat zou ik idd ook niet doen San…moet er niet aan denken zeg..

Maar je heb ze erbij zitten die willen er van alles op ;)

• klant

Ik ben geen styliste maar een klant,heb zelf niets met nagels zetten

maar ben uiteraard geintereseerd in wat mijn styliste op mijn nagels aanbrengt,dat is mijn goed recht.

Ben ook blij met het nagelgilde geloof me die groeien harder dan je denkt

Ik hoop dat die een hoop foute stylistes kan gaan traceren,Het nagelgilde is er ook voor de klant want wij moeten maar afwachten wie het is die onze nagels zet.

Er zijn er nogal wat die denken dat ze het allemaal zo goed weten.maar ondertusen.

De media zal snel te horen krijgen hoe het allemaal gaat werken en daar kan dus ook de klant zijn conclusie uit trekken.

WIJ betalen tenslotte jullie salaris.

En zo kan ik er ook verzekerd van zijn in de toekomst dat er geen styliste ,die denkt dat ze alles weet,en kakelt als een kip zonder kop en voorop staat in het belachelijk maken van een ander aan mijn handen en nagels zal zitten.

• Bijoux

Hoi,

Moet me nog iets van het hart….Weet je wat leuk zou zijn en vooral positief….Is een foto posten die we spontaan ergens tegenkomen en dan in de trant van…Wauwww hebben jullie deze gezien!!!…die is mooi!!!

Heb dat zelf ook nog nooit gedaan hoor maar het kwam in mij op toen ik de rest van deze site zag. Stond ook genoeg op wat echt mooi was. Dit bericht was ik ook al tegen gekomen op het voor en door voor nagelstylistes gepost op 6-2 met de nodige negatieve reacties en het is dan jammer dat het hier ook nog eens neergezet word.

Een idee voor de toekomst??

Groetjes Bijoux

• Tatjana

oke, ze zijn niet mooi maar misschien is het haar eerste set en is ze er wel hardstikke trots op…

hoe zagen onze eerste setjes eruit… ook niet zoals nu

gr tatjana