Willen jullie mooie nagels zien????

• mirjam kvk

mijn eerste reactie is eigenlijk ook jeempie…. maar als ik bij mij zelf kijk toen ik begon, daar heb ik nog foto's van, dat lijkt ook niet op het geen wat ik nu maak.

Ik was er wel trots op, en ik denk deze mevr. ook, anders liet ze ze niet zien denk ik.

En wat betreft de rest? dat ziet er best goed uit…..

Maar ondanks alles…….ik kan mij leenepeens reactie wel voorstellen hoor,oordelen we allemaal wel eens niet verkeerd??

Groetjes Mirjam

• Nancy

en wie weet wou de persoon waar de nagels op zijn geplaatst dit wel??

• Leenepeen

Hai Mirjam,

Ja nou en of, ik kom hier noual zo'n 2 jaar op dit prikbord, en wat ik al niet gelezen heb hier, daar lusten soms de honden geen brood van… tot complete scheldpartijen aan toe.

En nu ineens zitten ze allemaal iedere zondag voor in de kerk, lijkt mij een klein beetje hypocriet! Maar goed, dat is mijn mening

• Bijoux

Hoi,

Ik zit absoluut niet voor in de kerk maar vind het niet leuk dat er iedere keer van dit soort fotoos langs komen. En dan is het de bedoeling dat iedereen weer moet roepen van ohhh en naahhhh wat errrruuuug zeg.Die hele discussie stond al op voor en door(38 hits inmiddels). Waarom is het nooit andersom? Dat er mooie fotoos getoond worden. En waarom word er op de betreffende site niet verder gekeken dan de neus lang is. Er stond een dikke pijl naar links en zo,n zelfde naar rechts, en dan had je ook die andere (mooie) fotoos gezien. Komt dat omdat sommige alleen maar de slechte fotoos persee willen zien? Is het nu niet zonde van die eeuwige discussie? Was al blij dat die marktplaats fotoos niet meer zo vaak werden gepost. Als er klanten zijn die daar intrappen en dat nou mooi vinden dan denk ik bij mezelf ….whatever!!

Groetjes Bijoux

• Leenepeen

Ik heb alle 128 foto's gezien, en ik blijf erbij, Ik vindt die nagels NIET mooi! Of de verhoudingen kloppen niet, of er is nauwelijks vanuit de zijwallen gevijld, of de vrije top is schots en scheef, of het model van de nagels is model “puntzak” of de nagels zijn heel erg lelijk gelakt, kortom ik vindt ze dus echt niet kunnen!

En dit bord is om je mening te geven, nou bij deze!

• Tatjana

daar heb je helemaal gelijk in leenepeen!

iedereen mag zijn mening geven! :)

gr tatjana