kortingskaartjes vakbeurs Utrecht

• Shirley

Hoi meiden,

Ik heb ff een vraagje, ik wil graag naar de vakbeurs in Utrecht, nu schijn je kortingskaartjes te kunnen bemachtingen, wat een hoop geld scheelt.

Ik had een proefabb. van profnail besteld, maar ik kreeg een nr van aug… niet zo erg want ik wil evengoed wel lid worden hoor, maar toch jammer.

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die kortingskaartjes kan komen?

Ik wil er graag 2!

(ps moet je je kvk nr meenemen daarheen, of kan je evengoed naarbinnen?)

alvast bedankt.

• Tatjana

volgens mij kun je dat vinden in de volgende profnail.

ik ga er namelijk ook heen :)

gr tatjana

• Shirley

hi tatjana, bedankt voor je supersnelle bericht, maar ik ben nog geen abbonee van profnail, had alleen nog een proefnr besteld, dus ik ben bang dat als ik me nu opgeef, ik de nieuwe profnail misschien niet op tijd binnen heb, weet jij wanneer ze hem opsturen? Om de hoeveel weken komt hij eigelijk uit? Is er anders nog een andere manier om aan die kaartjes te komen? En weet jij of je ingeschreven moet staan bij de kvk om lid te worden (er wordt nl wel naar gevraagd op het inschrijfkaartje…) en of je lid moet zijn om naar binnen te mogen bij de beurs?

• Sandra

Als je nu en abonnement aanvraagt heb je hem wel binnen hoor, de nieuwe komt pas rond de 11e maart als ik het goed heb.

En als je kvk meeneemt naar de kassa krijg je ook gewoon de kaarten tegen speciaal tarief.

Gr Sannie

• Shirley

ja dat is nu juist het punt… ik sta wel bij de kvk ingeschreven maar niet als nagelstyliste, ik doe namelijk ook nog ander werk waardoor ik ingeschreven sta, mijn boekhouder zegt dat ik dat bij de belastingaangiftes gewoon alles onder hetzelfde kvknr kan opgeven.Maar feit blijft natuurijk wel dat ik bij de kvk niet als nagelstyliste sta maar met een ander beroep. Snappie?? Ik vraag me dus af, of ik dan evengoed met dat nr ook lid kan worden van pronail en met dat nr korting kan krijgen op de kaartjes…. sorry als ik verwarrend overkom. hihi

• Nashendra

Shirley,je kan zonder kvknr lid van profnail worden.

Groetjes,Nalin

• Esther kvk

als je niet als nagelstyliste staat ingeschreven, kan je wel naar binnen maar betaal je de normale prijs. je krijgt dus geen korting.

styliste's die wel lid zijn van profnail, maar geen kvk. inschrijving hebben krijgen ook geen krotingskaarten.

Esther

• Tatjana

hoi,

de profnail heb je dan wel optijd hoor.. die komt pas in maart.

hij komt volgens mij 8x per jaar ofzo.. ben ook pas net lid :)

volgens mij moet je wel lid zijn van de kvk om bij de beurs korting te krijgen.

je kunt er ook gewoon heen, maar dan betaal je de volle pond…

succes!

gr tatjana

• Nashendra

Ik ben lid van profnail en heb nog geen kvknr,maar krijgt normaal mijn kortingskaartjes 2x per jaar.

Gr.Nalin

• Bijoux

Hallo Shirley,

Als je geen kvk hebt maar wel lid bent van de profnail krijg je gewoon het boekje bij de nieuwe profnail om je kaartjes online te bestellen.

Veel plezier op de beurs.

Bijoux