kortingskaartjes vakbeurs Utrecht

• Esther kvk

als je niet bij de kvk aangesloten bent krijg je geen kortingkaarten, echt niet, daar heb ik 2 jaar geleden nog naar geinformeerd.

tuurlijk kan je kaarten via internet bestellen maar dan voor de normale prijs.

de laatste keer op de beurs was het ook niet zo makkelijk om zonder kvk kortingskaarten te kopen.

Esther

• Bijoux

Hoi,

Ik ken er een aantal die geen kvk hebben maar wel lid zijn van de profnail, en met dat boekje kun je dus gewoon kaarten kopen via internet. Echt waar…..Sorry.

Groetjes Bijoux

• Esther kvk

je kan ook lid worden zonder kvk, dat bedoel ik ook niet.

maar toen ik in het begin mn kvk nummer was vergeten te noteren bij mijn aanvraag voor de profnail, kraag ik mooi geen kortingskaarten.

dus echt waar (zo werd het mij verteld) geen kvk,geen korting.

Esther

• Bijoux

Hoi,

Nou snap het niet, hoefde helemaal geen kvk te overleggen bij profnail??

Raar he..

Groetjes

• daniellea

maar hoe wil je als beginnende net startende nagelstyliste dan wel korting te krijgen want in het begin is zo kvk nr nog niet nodig wordt er gezegt val je dan overal buiten de boot ?

• Swissie

Ik ben ook lid van de Profnail en heb geen kvk nr nodig gehad om lid te kunnen worden. Het is precies zoals Daniella al schrijft, hoe kunnen beginnende stylistes dan überhaupt beginnen als ze nergens terecht kunnen zonder kvk nummer. Mijn vriendin was vorig jaar nog niet eens begonnen met haar opleiding maar wel al lid van de Profnail en ze is met de kortingskaartjes van de Profnail wel naar de beurs geweest.

• Esther kvk

zal het nog 1 keer voor alle duidelijkheid uitleggen…

om lid te worden van de profnail heb je idd. geen kvk. inschrijving nodig, daar kan iedereen lid van worden, of je nu begint of niet.

het gaat in deze topic om de kortingskaarten.

zoals ik dus al eerder zei, als je lid bent zonder kvk. inschrijving dan kan je naar de beurs maar voor normaal tarief en ben je lid van de profnail met kvk. inschrijving , kan je ook naar de beurs maar krijg je wel kortingskaarten.

dus nog een keer….. geen kvk is geen korting.

dat heb ik toen nog geinformeerd. en als jullie het toch uiteindelijk niet geloven zou ik zeggen, bel de profnail even…

Esther

• Bijoux

Hoi Esther,

Geloof me als ik zeg dat ik echt niet eigenwijs wil doen maar ben voordat ik bij de kvk was geweest al enkele keren op de beurs geweest Met de kortingskaart uit de profnail en dus zonder de kvk.

Je kunt ze zelfs op marktplaats kopen en dan zonder wat dan ook gewoon de kaartjes goedkoper kopen. Dat zijn er al een heleboel gelukt. Dus die hele kvk is wat betreft de kortingskaarten niet nodig.

Groetjes

• Nashendra

Hoi Esther,

ik wil ook niet eigenwijs doen,maar ik ga sinds 2004 2x keer per jaar naar de beurs,met kortingskaart die ik krijgt bij de profnail. Ik heb nog geen kvknr.en ik krijg normaal korting bij de kassa.Vorige jaar in september heb ik volgens mij € 9 of zo iets betaald precies weet ik niet meer maar het was wel onder de €10

Groetjes

• asja

Klopt! Een collega van mij is ook lid, zonder K.v.K. nummer, en krijgt ook gewoon kortingskaarten. Echt waar!!!!!! Volgens mij zit het gewoon standaard bij de Profnail en gaan ze niet per lid bekijken of diegene wel een K.v.K. nummer hebben. Dus ook zonder K.v.K. nummer kortingskaarten. Sorry Esther, maar het is dus toch echt zo.