kortingskaartjes vakbeurs Utrecht

• gast

Wat Bijoux zegt klopt helemaal.

Als je lid bent van de Prof Nail dan krijg je een boek waarmee je met korting een kaartje kunt kopen.

Stel dat je geen lid bent maar wel ingeschreven staat bij de KvK kun je ook een kaartje met korting kopen aan de deur.

Ik heb dit vaker zo gedaan zonder enige probleem.

• wijnanda

mijn nagelstyliste heeft ook geen kvk nummer omdat ze nog niet echt is en was gestart en die heeft ook steeds korting gehad ze was wel lid van profnail, maar als we nou gewoon wachten op de profnail dan zal het bewijs vanzelf komen en hebben we onderling niet een strijd. Ik sta ook niet ingeschreven bij de kvk ik ben nog met de opleiding bezig.

• Esther kvk

hoi

nou dan neem ik al mn woorden terug maar vind het wel heel raar nogsteeds.

ze hebben dat wat ik zei aan mij uitgelegd, dus vind het beetje krom aan de ene kant.

maargoed het is duidelijk nu.

veel plezier op de beurs.

Esther

• Leenepeen

Hoi Esther,

Het klopt wel hoor, wat de andere zeggen. Vorig jaar Maart en September zaten er bij de ProfNail kortingsbonnen, en daar kreeg je bij de kassa je korting, je kon ook via internet je kaarten bestellen, en dan kreeg nog eens 0,50 eurocent extra korting.

Maar misschien hebben ze het dit jaar wel veranderd, en is het nu zo zoals jij het zegt, dat weet ik dus niet.

Groetjes,

Leenepeen.

• lekker onbekend

Wat esther zei, dat gaan ze misschien dit jaar invoeren. is nog niet zeker.