los laten

• Tatjana

hallo, ik heb een klantje die prednison slikt.

als ik de nabehandeling doe, is steeds de acryl los van de eigen nagel.

het zit gewoon op haar natuurlijke nagel dus ik hoef in ieder geval niet elke keer nieuwe tips te plakken…

ik denk dus zelf dat het aan de prednison ligt, maar kan ik er iets tegen doen?

ik maak ze echt goed vetvrij, niet te dik, niet te dun, niet tegen de nagelriem….

ik hoop op reacties!

gr tatjana

• yvon KvK

Ik heb ook een klant die dat medicijn soms slikt. En dan gaat het vaak niet altijd goed. Zij komt ook 1x in de 2 weken. Er is niets aan te doen, het lichaam stoot ze gewoon af. Maar dit is niet bij iedereen zo hoor, er zijn mensen die het slikken en hebben nergens last van.

Het is volgens mij ook niet een medicijn wat altijd door geslikt wordt, ik dacht namelijk dat het een tijdelijk paardenmiddel was.

Succes :-)

gr. Yvon

• Shirley

het kan idd door medecijnen komen, ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze jaren acryl had en dat door recent medicijngebruik het niet meer bleef zitten, soms kan je proberen of gel dan wel blijft zitten…. misschien is dat een optie?

• Shirley

vrouwen die in de overgang zijn hebben er ook wel eens ineens last van heb ik wel eens gehoord, door de veranderde hormoonhuishouding, laten ze ineens los.

• Tatjana

bedankt voor de reacties.

ze is nog lang niet in de overgang dus daar kan het niet aan liggen..

en ik heb al eens gel geprobeerd maar die gingen er heel snel af..

en de acryl blijft gewoon 3 weken zitten (zo goed als…) maar die gaan eraf bij de nabehandeling..

ik kan er dus weinig aan doen.. maar bedankt voor de tips! :)

gr tatjana

• natascha

Hoi Tatjana,

Misschien kun je eens proberen om een (zure) primer te gebruiken. Tis niet echt heel goed voor je eigen nagels (maar eerder gebruikte we dat ook) misschien hecht het dat wel beter. Anders is er inderdaad niet zo veel aan te doen. Hoop voor je klantje dat ze dat middeltje niet zo lang hoeft te gebruiken, sommige mensen moeten dat altijd blijven gebruiken.

succes ermee!

Groetjes Natascha

• Esther kvk

zoals Yvon al zei, dit komt echt door de prednison.

kan je niks aan doen.

misschien weer nagels proberen als de dosis is verlaagt of is gestopt?

Esther

• Tatjana

ja daar dacht ik ook aan maar het duurt nog erg lang voor ze hiermee mag stoppen, misschien wel helemaal nooit.

maar toch bedankt voor jullie tips. ik ga het met haar overleggen!

gr tatjana