Witte french met kwastje????

• Artistik

Mijn vraag is niet waar ik het kan halen maar wat de ervaringen hier mee zijn.

Het gaat om witte gel in een klein potje wat je met en kwastje aanbrengt (dunner dus dan de gewone gel)

Ik zit er over na te denken om hier op over te stappen maar wil eerst weten wat de ervaringen hier mee zijn.

Ik heb nu de colorgel white van nailcreation en ben er echt niet tevreden over, het hard niet goed uit onder de lamp, ik kan wel 5 minuten er onder zitten en dat is het (als het goed is) droog.

Graag jullie bevindingen over het product.

Alvast bedankt

• NailsByMarlies

Ik heb een dunne witte gel van florence (zonder kwastje) gekregen via de prof-nail en ik moet eerlijk bekennen ik vind het niets.

Hij is zo dun dat de smile weg is zodra je je penseel optilt, en ook als is deze dun ik krijg hem ook niet fatsoenlijk uitgehard. hoop voor jou dat die jij bedoelt beter is!!

• yvon KvK

Ik vind het ook 3x niks!

gr. Yvon

• Artistik

oke denk dat ik dan toch maar niet over ga er op, de bedoeling is natuurlijk dat je een perfecte smileline kan maken. Het leek me makkelijk vandaar. Alvast bedankt voor de reacties, meer reactie mag natuurlijk hoor!!

• rieneke

Ik werk er mee.

Het is wel zo, dat ik er lang mee aan het oefenen ben geweest. Voor de juiste hoeveelheid dan, bedoel ik.

Als je te dun werkt, trekt hij gaten of strepen. Werk je te dik, dan geeft hij weer bobbels (meer druppelig)

Meestal zet ik het in 2 dunne lagen op. Neemt iets meer tijd in beslag, maar ja.

Voordeel vind ik, is dat je het makkelijk bijwerkt, met de opvulbehandeling, want het is erzo af gevijld.

Succes ermee.

Groetjes

• nina

Ik gebruik ook de gel van nailcreation en heb hier nochtans geen probleem mee. Ik gebruik niet de colorgel maar de gewone witte french manicure gel. Ik geloof dat nailcreation ook die met het kwastje heeft.

• morna

Ik gebruik die van inm en ben er zeer tevreden over,maar je moet er even aan wennen

groetjes morna

• yvon KvK

Wat ik er niet prettig aan vind is: ik mis het scherpe van het kwastje zodat ik geen strakke smileline kan maken.

gr. Yvon

• Artistik

Ik maak nu al met een oude kwast mijn smileline dus dat zal ik niet missen. Ik ga op de beurs wel kijken, heb evenveel voors als tegens. Iedereen bedankt voor de reactie.

• jay

ik heb het een tijdje gebruikt en kon er wel lekker mee werken, maar wat ik een nadeel vond is dat de gel veel sneller afbladerd dan normaal, dus als klanten zich stoten, dan schier er sneller een stukje vanaf. = mijn ervaring. Dus maak de punt nu ook gewoon weer op met witte acryl.