Hoi iedereen,
Eindelijk een informatieve site (prikbord) gevonden waar ik met mijn vragen terecht kan.
Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ben sinds twee maanden gestart met een eigen nagelstudio. Hiervoor heb ik een goedbetaalde kantoorbaantje. Wegens stress ben ik moeten stoppen en heb ik gelijk een allround cursus nagelstyliste gevolgd. Heb mezelf gelijk in het diepe gegooid en ben gelijk na de cursus begonnen met mijn eigen nagelstudiootje. Achteraf gezien misschien toch allemaal iets te snel gegaan.
Het valt allemaal niet mee, heb het gevoel dat ik er niks van bakt. Ik doe echt alles volgens de regels die ik heb geleerd, toch komen er regelmatig klachten binnen. Dan zit er weer teveel lucht, dan is het weer te dik, dan zijn de zijkantjes weer niet goed. Begin echt behoorlijk aan mezelf te twijfelen. Ligt het nou aan de klanten of ben ik gewoon nog niet goed genoeg? De meeste klanten van mij moeten dan ook binnen 3 weken al terugkomen voor een nabehandeling, is dit niet te snel?
Heb gelukkig wel al wat vaste klantjes binnen gehaald, maar het gaat toch allemaal nog niet zo soepeltjes. Van de 20 klanten komen er zeker 8 niet meer terug. Is dit normaal? Hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen.
Groetjes twijfelaartje Netty.