Berichtje voor jullie allen.

• Leenepeen

Beste Mensen,

Hou er a.u.b. over ophouden met elkaar te kleineren en wat al niet meer!

Het was van mijn kant helemaal niet de bedoeling om er zo'n ophef over te maken, maar ook ik sta voor mijn vak en dat is en blijft een heel leuk gebeuren.

Het spijt me dat ik het op zo'n manier gebracht heb, en ik heb me helemaal niet gerealiseerd dat er zoveel negatievitiet op zou komen. Kijk ik vind en daar blijf ik bij, die nagels van dat meisje niet mooi, en dat mag ik vinden, al had ik het misschien wel wat op een andere manier moeten brengen. En dit prikbord is toch voor positieve en negatieve ideen, onderwerpen en wat al niet meer? En hoe jullie Mij beschrijven, zo ben ik helemaal niet, maar dat weet alleen de vaste kern van hier.

Ik heb nu bij deze mijn zegje gedaan, en ik hoop dat we weer op een leuke manier met elkaar om kunnen gaan. ( al prik ik hier niet zo heel veel ) Ik heb hier toch altijd met veel plezier geprikt en gelezen!

Groetjes,

Leenepeen.

• ASF Nails

Dit vond ik echt top van je!

• Elly mok

Niet weglopen Leenepeen, ik moet nog beginnen en ik heb van jou, hier en op het andere forum al heel veel tips meegepakt. En wat je bedoeling ook was i.v.m. die foto's, ik weet nu hoe het niet moet want ik zie over het algemeen alleen maar de mooiste creaties en daar ben ik nog ver van verwijderd, dus zowel negatief als positief is voor een aankomende nagelstyliste, erg leerrijk. Je kan niet alleen van je eigen fouten leren maar ook van anderen .

Het is natuurlijk niet leuk als er met je fouten gelachen wordt maar als je niets doet kan je ook niets verkeerd doen. Nou, en ik doe toch liever iets dan niets ook al is het fout.

Leenepeen, trek het je niet aan, ik heb ervan geleerd.

Ik hoop in de toekomst je tips en trucs en goede raad toch nog tegen te komen.

Elly mok

• NailsByMarlies

leenepeen ik weet dat je zeer regelmatig anders reageerd hebt als afgelopen week, en ik vind net als de dames hierboven dit berichtje van je echt toppie.

Ik ben zelf zo ingesteld dat ik vergeef en dan ook snel vergeet en ik hoop dat de rest van deze prikpagina ook zo ingesteld is.

Groetjes en dikke knuf, marlies

• mirjam kvk

't was je al lang vergeven vanaf deze kant hoor!!!

idd jammer dat het zo'n rel was geworden.

Dat kan je van te voren ook niet weten, anders had je het echt niet gedaan, denk ik….

Groetjes Mirjam

• Paris Bijoux

ik vond de reacties veels te overdreven, dus bij mij was er totaal geen negatief gevoel voor jou hoor meid.

ken je langer als vandaag en weet dat je altijd gezellig reageert op het PB.

Esther

• Esther kvk

ow hahahaha

ja mn naam stond nog verkeerd…

de dames van Paris Bijoux hebben mij gevraagd namens hun een oproep (zie eerder) te plaatsen, maar had mn naam niet veranderd…..stom stom.

maargoed het wat dus een bericht van mij hierboven.

Esther

• NailBoutique

Leenepeen ( zo moet het zijn, ik zei elke keer ienepeen)

Dit berichtje had je voor mij niet hoeven zetten hoor! ik stond toch al achter je.

Maar heel tof hoe de andere meiden erop reageren. maar ook dat wist ik al;-)

• Leenepeen

Hoi Hoi,

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie leuke en lieve reactie's hoor.

Groetjes,

Leenepeen.

• Lokje

Nou meid,je had wat aangehaald zag ik.

Maar hupeke zand er over en je wilt vast niet weten waarom ik NIET heb gereageerd.

Zal ik het stiekum verklappen : Dat waren mijn nagels.

groetjes,