leuk idee voor bruidsnagels??

• snoeky

Hoi Hoi,

Een vriendin van me gaat in juni trouwen en ze heeft me gevraahd of ik haar nagels wil doen.

Maar ik heb geen idee wat leuk is voor zo'n bijzondere dag.

Ze wil het het liefst zo naturel mogelijk dus niet met veel kleuren enz.

Ze heeft een hele apparte rode jurk met een beige corsage erop.

En ik ben aan het kijken naar bv steentjes of pareltjes in ongeveer zo'n kleur (ze krijgt een hoop pareltjes in dr haar en ook pareloorbellen.

Denk dat ik haar een gewone french maak maar ben aan het zoeken voor iets leuks als afwerking.

Heeft iemand nog een leuke suggestie?

Want ik zou het niet weten.

groetjes snoeky

Ps. ik werk met gel.

• mirjam kvk

een stukje terug is er een topic over SUPER,er staat daar een web site van fleur. Daar zou je ook kunnen kijken voor wat ideetjes en inspiratie…er staan wel honderden voorbeelden

Ik kan je helaas niet helpen ,ik doe acryl…

Maar misschien dat iemand anders nog een idee heeft..

Groetjes Mirjam

• Fiona (in opleiding)

Hoi Snoeky,

Kun je geen french maken met bijv. een soft white en dan op beide ringvingers (of op 1tje) zo'n klein metalen bordeauxrood roosje plakken met wat kleine strass-steentjes of bullionnetjes (haha schrijf ik dit zo goed??) erbij/ernaast? Aangezien je niet met acryl werkt en met gel volgens mij geen 3d bloemetjes kan maken (geen idee hoor, heb nog geen gel gehad!!) maar die roosjes zijn echt heel lief, ik gebruik ze ook wel eens om in m'n sieraden die ik maak te verwerken.

Groetjes en succes!

Gelukkig heb je nog ff de tijd om te verzinnen.

Fiona

• Leenepeen

Weet je wat ik altijd mooi vindt? Een witte french en dan doe je de smile line met hele fijne pareltjes afzetten. Heeeeeeeeeeeeeel mooi!! Het kan eventueel ook met pareltjes in de kleur van haar jurk.

Groetjes,

Leenepeen.

• snoeky

Bedankt voor de tips.

Ja gelukkig heb ik nog eventjes tijd om te denken en wat ideetjes te verzamelen en met haar te overleggen wat ze wil.

Leenepeen, waar krijg ik die fijne pareltjes dan?

Ik ga volgende week weleens bij de groothandel neuzen en kijken of die leuke dingen hebben

Ja ik zal inderdaad weleens op de site van fleur gaan kijken en er wat foto's van uitprinten

Bedankt,

groetjes snoeky

• Leenepeen

Snoeky,

Je kunt idd kijken bij de groothandel, of anders bij een hobbyzaak.

Sucses,

Leenepeen.

• Artistik

Ik heb vorig jaar in september een bruidklantje gehad, deze heb ik wel laten kiezen van een paar ideetjes die ik had gemaakt.

Wat leenepeen ook zegd, dat heb ik gedaan alleen waren het niet heeeeele kleine pareltjes maar redelijk klein (ze had ook onwijs smalle nageltjes)

Ik heb 3 pareltjes gezet per nagel met bullionbeads (weet het niet zeker maar dacht dat je die ook in verschillende kleuren hebt ipv alleen goud en zilver, misschien rood een optie)

Ik heb een foto van het voorbeeld, misschien interesse? stuur ik hem je op

Zelf vond ik het voorbeeld toch niet je van het maar op de nagels (alle 10) was het onwijs gaaf!!!!!!!!!!! Heel rustig en toch vreselijk mooi

Succes

• snoeky

Hoi Artistik,

Ja graag als je me het voorbeeld zou willen mailen.

Dan kan ik kijken hoe het uitziet en haar die ook laten zien, denk dat ze dat wel mooi zal vinden.

Mijn emailadres is snoeky@home.nl

bedankt,

groetjes snoeky