probleempje

• Cary

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week mijn acrylnagels laten verwijderen. Maar ze zien er nu echt vreselijk uit!! Helemaal afgebroken, ingescheurd en ontzettend dun.

Het doet ook pijn omdat sommige zo kort zijn. En het ziet er niet uit…

Ik ben manager van een winkel, en moet er wel representatief uitzien, en dat doe ik nu met deze handen absoluut niet. Maar ik denk dat het niet verstandig is een nieuwe set aan te laten brengen…

Daarom zou ik graag het advies van jullie proffesionals willen…

Alvast bedankt

• Nagelstudio KVK

Hallo Cary,

Hoe zijn je acrylnagels verwijderd ?

• Cary

Weg gevijld..

• Danielle

Ja, sommige nagelstylistes zijn daar heel fanatiek in!

Als het goed is heeft jouw nagelstyliste wel producten waar je je nagels weer wat beter mee kunt krijgen; verstevigende vloeistoffen en lakken bijvoorbeeld.

Ga dus terug en vraag of zij niet iets daarvoor heeft.

Als ik nagels bij klanten verwijder en ze willen ( tijdelijk) geen nagels meer geef ik ze altijd ff zo'n behadeling. En tevens heb ik verschillende verstevigende lakken in de verkoop.

Succes!

• Danielle

Zelf werk ik nooit met fiber, maar ik dacht altijd dat dit ook in gel verwerkt moest worden. Blijkbaar wil zij geen kunstnagels meer. Dus zie ik niet in dat fiber de oplossing bied.

Ik werk met een lak die dezelfde stevigheid biedt als fiber, dus het juiste product zal heus wel werken. Plus dat ik treatments gebruik die in de nagel werken ipv er op.

Maar verhaal blijft hetzelfde ga naar een goede nagelstylist en laat je eerst adviseren!

• Ellen

Hoi Danielle,

Even een aanvulling op jouw antwoord. Fiber hoeft niet in de gel verwerkt te worden, fiber is een systeem op zich. Het kan in de gel verwerkt worden, maar is absoluut niet nodig!!

Fiber kan als versteviging werken, zelfde geldt voor gel of acryl, je kunt hier een kunstnagel van maken, maar je kan dit ook voor versteviging gebruiken, waardoor je dus een overlay krijgt.

Over het product wat jij gebruikt wat net zo sterk is als fiber, ik denk dat jij de RX8 bedoelt? Dit kun je dus niet vergelijken met gel, acryl of fiber, al zegt men dit vaak wel, maar is toch zeer zeker niet zo sterk!!

Fiber wordt gebruikt voor b.v. surfplanken te maken, om maar een voorbeeld te geven, dus niet te vergelijken met RX 8 als je over sterkzaamheid praat.

Je kunt treathments gebruiken, heel goed, maar dit biedt geen oplossing op korte termijn.

Ellen

• Cary

allemaal bedankt voor jullie tips! Ik wil wel heel graag weer acrylnagels hebben, maar omdat ik deze week zwaar werk met mn handen moest doen, heb ik ze eraf laten halen.

Mijn nagels zijn nooit heel sterk van zichzelf geweest, maar zoals ze er nu uitzien is echt om te schrikken! Kan er wel van huilen…

Ik denk dat ik volgende week maar even langs een styliste zal gaan, en kijken wat zij er van zegt. Ik ga niet meer naar dezelfde denk ik, want dat vertrouwen is een beetje weg!

• Danielle

Cary

succes ermee hè!

Ellen

Maar dan snap ik niet helemaal hoe je fiber op een nagel zet zonder acryl of gel.

Ik ken het product alleen uit de profnail en daar zetten ze het altijd met gel.

De reden waarom ik denk dat de rx8 genoeg versteviging (uiteraard nooit dezelfde als gel of acryl) biedt, komt denk ik doordat ik (gelukkig) nog nooit de nagels mee heb gemaakt zoals Cary ze had.

groetjes

• Yvonne P.

Ik heb hier een goeie tip gekregen. Sally Hansen heeft een nagelgel een groen flesje van 10 euro en die is geweldig! Kan het echt aanbevelen. Je nagels worden er heel snel sterk van. Ze verkopen het in de Dio drogisterij en bij ICI paris. Op hun site (googelen) vindt je alle verkooppunten.

• natascha

Hoi Danielle,

Fiber doe je op de nagels maken met een daarvoor bestemde lijm.

Groetjes Natascha