Acryl of gel??

• Yvonne

Nog even een vraagje: de opleiding all round is natuurlijk het beste maar ook het duurste. Daarom wil ik graag eerst beginnen met Acryl en daarna Gel. Maar welk soort nagel wordt nou het meest besteld door klanten:acryl of gel?

groetjes

• Bijoux

Hoi,

Ik heb de allround opleiding gedaan maar eigenlijk iedere klant hier in het dorp wil acryl nagels. Zelfs als je anders adviseerd. Duss…zet ik alleen nog acryl. Eigenlijk al vanaf het begin af aan, zal voor gel een herhalingsdag moeten nemen ;).

Succes met je keuze

Groetjes Carole

www.bijouxnails.nl

• Artistik

Werken met acryl of gel is ook een persoonlijke voorkeur voor de nagelstyliste. Ik persoonlijk werk alleen met gel en nagelbijters doe ik met acryl en gel. Mijn klanten hebben niet een persoonlijke voorkeur voor gel of acryl maar willen gewoon mooie nagels in naturel of french.

Er zijn waarschijnlijk ook opendagen bij de opleidingen waar je misschien zelf kunt zien wat je eigen voorkeur zal zijn (is lastig te beslissen hoor!) Ik zou zeggen bel het opleidings instituut om te vragen of ze je er bij kunnen helpen.

Succes met je beslissing en opleiding.

• Asja

Hihi, bij mij idem dito. Gel is bij mij ook veel te lang geleden…

• Ellen

Het ligt eraan wat je met je opleiding wil doen. Wil je iedereen kunnen helpen? Dan zou ik toch voor een allround opleiding gaan. In principe is het per persoon verschillend welk product het meest geschikt is.

Persoonlijk zou ik toch voor de klant kiezen welk product ik op zou brengen. Het is namelijk zo dat als iemand een slechte basis heeft of heel dunne nagels, het beter is om gel aan te brengen. Iemand met harde nagels is meer geschikt voor het acrylsysteem.

Wil je kleinschalig beginnen en wil je weten of nagelstyliste wel een beroep voor jou is? Dan zou ik met 1 systeem beginnen. Het is ook per regio verschillend welk systeem het meest gevraagd en gezet wordt.

Succes met je keuze.

Groetjes Ellen

http://members.home.nl/ellenstopnails/

• Esther kvk

de keus is niet aan de nagelstyliste hoor om met iets te werken.

kijken jullie wel naar wat voor soort nagels de klant heeft? je kunt nl. niet overal maar gel of acryl op doen.

het kan dus wel zijn dat je het een lekkerder vindt werken maar dat zegt niet dat je dat alleen bij de klanten kan doen.

ik bied zelf beiden aan en kijk ook naar wat het beste bij de nagels en persoon passen, dus denk ook aan het beroep van de klant.

soms gebeurt het ook dat het een op een gegeven moment niet lekker blijft zitten door wat voor oorzaak ook, dan is het prettig om het andere te doen.

dus ik raad 1 produkt dus af.

Esther

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb ook de allround gedaan en deed tot voor kort alle sytemen. omdat al mijn klanten nu gel drage (ik zelf ook) ben ik zo goed als gestopt met acryl.

ook omdat ik zo high wordt van die lucht hoor en ik zelf helemaal gel minded ben en mijn klanten altijd zeggen “ doe maar et al jou nagels” en dan krijgen ze dus gel.

Succes!