vraagjes

• Anja

Dag iedereen,

Een lange tijd terug heb ik een cursus gevolgd van gelnagels (nu doe ik enkel acryl). Nu was ik aan het oefenen bij een vriendin en het ging wel goed maar nu ben ik aan het twijfelen of ik bij de nabehandeling, na het afvijlen van de gel over heel de nagel moet gaan met de eerste gel (bonder) of enkel over het stuk van de uitgroeing?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ook vroeg ik mij af of je ipv een toplaag ook gewoon een glansnagelak (tegen verkleuring) kan gebruiken of gebruik je die over de toplaag?

Sorry voor de zoveel vragen maar het is al een tijdje geleden dat ik nog gel gebruikt heb.

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

de nabehandeling met gel is het zelfde als met acryl hoor, de basis dan. en ik zou wel een gel als toplaag gebruiken de topcoat kan als extra maar is eigenlijk niet nodig hoor.

Silvia

• Nancy

Anja schreef:

>

> Dag iedereen,

> Een lange tijd terug heb ik een cursus gevolgd van gelnagels

> (nu doe ik enkel acryl). Nu was ik aan het oefenen bij een

> vriendin en het ging wel goed maar nu ben ik aan het

> twijfelen of ik bij de nabehandeling, na het afvijlen van de

> gel over heel de nagel moet gaan met de eerste gel (bonder)

> of enkel over het stuk van de uitgroeing?

Over de gehele nagel

> Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

> Ook vroeg ik mij af of je ipv een toplaag ook gewoon een

> glansnagelak (tegen verkleuring) kan gebruiken of gebruik je

> die over de toplaag?

Over de toplaag kan je nog een blockout of non yellowing lak gebruiken

>

> Sorry voor de zoveel vragen maar het is al een tijdje geleden

> dat ik nog gel gebruikt heb.

• Nin@

Inderdaad moet de bonder over de gehele nagel. Je hoeft bij gel in principe geen toplaag te gebruiken, alleen nagellak kan ook, non yollowing of niet, maar ik zou wel de nagel eerst goed polijsten anders zie je de krasjes door de nagellak heen.

groet, Nin@

• Anja

Bedankt iedereen voor de antwoorden!

groetjes

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

waarom veel werk als je het makkelijk en mooi kan met een topgel????

• Nin@

Ben het met je eens hoor, ik polijst nooit, gewoon een mooie topgel erover. Maar omdat zij het vroeg gaf ik daar antwoord op.

Ik heb bij mezelf wel eens gepolijst voor een wat natuurlijker effect maar ik vind het niet mooi. Ja, de eerste dag, maar daarna wordt het doffer en doffer en vind ik het er slordig uitzien.

groetjes, Nin@