sieraden maken van acryl, nog in ontwikkeling

• Nancy

als jij de kans krijgt om een cursus sieraden maken van acryl te volgen zou je dat dan doen?

Zo ja, hoeveel zou je daar voor over hebben?

Zou je het alleen doen als het redelijk in de buurt is? En wat is voor jouw in de buurt? Een uur rijden of minder?

Ik ben bezig het ea. te ontwikkelen op dit gebied, hardstikke leuk, maar veel andere stylisten vragen of ik het hun wil leren, opzich geen probleem natuurlijk maar bij mij moet ook de kachel branden :-)

• Bijoux

Hoi,

Er was al wat ontwikkeld op dit gebied hoor. Heb zelf oorbellen, kettingen en zelfs piercings van acryl. Er worden een aantal cursussen (bij mij in de buurt)in gegeven.

Groetjes

• Esther kvk

het is inderdaad niets nieuws nee en ik ken menig nagelstyliste die kettingen etc. van acryl maken.

ik vind alleen zelf, dat acryl niet sterk genoeg is voor een heel sieraad. 1 keer stoten en het ligt los. (heb het zelf wel eens geprobeerd met een armband)

dus nee, ik zou me niet inschrijven hiervoor.

Esther

• jolan

Het is inderdaad super leuk om te doen.ik heb zelf ook al veel gemaakt zoals ringen en piercings.

Maar echt bruikbaar is het niet.mits je bv inlay bedels maakt zoiets als de beroemde blikopeners ;-)

Maar ik heb geregeld toch wel vraag naar workshops ervoor.

www.jolansnailart.nl

• Nancy

ik weet ook dat het bestaat, het is in ontwikkeling voor mijzelf :-), mischien was ik daar wat onduidelijk in.

Ik kon een keer een workshop doen in limburg, ik wou daar toen zeer graag naar toe, maar om een paar uur in de auto te zitten zag ik toen niet zitten :-)

Bedankt voor jullie antwoorden.